| 
                             hvad er det nye domænenavn?  | 

Hej Anne
Bare sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med, evt skriv en PB til mig
             Debat

| 
                             Hej Anne Bare sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med, evt skriv en PB til mig  | 

| 
                             Hej igen. Unoeuro har fundet fejlen. De skriver: "Dit table_prefix står forkert i wp-config.php, dermed fejlen." Når jeg går går ind i wp-config.php står der sådan her: Kan I se hvad fejlen er? * WordPress Database Table prefix.* * You can have multiple installations in one database if you give each a unique * prefix. Only numbers, letters, and underscores please! */ $table_prefix = 'wordpress_paleowp_'; /** * WordPress Localized Language, defaults to English. * * Change this to localize WordPress. A corresponding MO file for the chosen * language must be installed to wp-content/languages. For example, install * de.mo to wp-content/languages and set WPLANG to 'de' to enable German * language support. */ define ('WPLANG', 'da_DK'); define ('FS_METHOD', 'direct'); define('WP_DEBUG', false); /* That's all, stop editing! Happy blogging. */ /** WordPress absolute path to the Wordpress directory. */ if ( !defined('ABSPATH') ) define('ABSPATH', dirname(__FILE__) . '/'); /** Sets up WordPress vars and included files. */ require_once(ABSPATH . 'wp-settings.php');  | 

| 
                             Hej Anne L HVad er dit database navn på dne nye database du har oprettet, da du flyttede webhotel?  | 

| 
                             Det er denne linie, der skal rettes. 
 Hvis du tilgår databasen via phpmyadmin, man du se hvad alle tabellerne starter med. Dette er prefix. f.eks.: $table_prefix = 'wp_'; eller uden prefix: $table_prefix = ''; Hvorfor har Unoeuro's support ikke rettet fejlen????  | 

| 
                             Tak for jeres hjælp. I er rigtig søde. Databasen hedder: paleo_kost_dk_db Her er et screenshot af databasen. Kan I se hvad jeg skal rette den linie til?  | 

| 
                             Hej Anne, dit table prefex er ( ifølge din wp-config.php): wordpress_paleowp_ Umiddelbart vil jeg tro, at du bare skal slette ' wordpress_ ' i din config.php så der kun står ' paleowp_ ' Altså istedet for: $table_prefix = 'wordpress_paleowp_'; RETTELSE efter dit seneste indlæg: Ret linjen til: $table_prefix = 'paleokostwp_';  | 

| 
                             Hej Tim. Tak for dit svar. Det har jeg lige prøvet. Det hjalp ikke umiddelbart. Siden ser sådan her ud nu: www.paleo-kost.dk Mvh Anne  | 

| 
                             Hej Anne Nu ved jeg ikke om du fik min rettelse med. Jeg rettede indlægget da jeg så dit screenshot $table_prefix = 'paleokostwp_'; som er det rette table prefix. Men ellers kan du bare installere, og derefter rette til.  |