hvad er det nye domænenavn? |
Hej Anne
Bare sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med, evt skriv en PB til mig
Hej Anne Bare sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med, evt skriv en PB til mig |
Hej igen. Unoeuro har fundet fejlen. De skriver: "Dit table_prefix står forkert i wp-config.php, dermed fejlen." Når jeg går går ind i wp-config.php står der sådan her: Kan I se hvad fejlen er? * WordPress Database Table prefix.* * You can have multiple installations in one database if you give each a unique * prefix. Only numbers, letters, and underscores please! */ $table_prefix = 'wordpress_paleowp_'; /** * WordPress Localized Language, defaults to English. * * Change this to localize WordPress. A corresponding MO file for the chosen * language must be installed to wp-content/languages. For example, install * de.mo to wp-content/languages and set WPLANG to 'de' to enable German * language support. */ define ('WPLANG', 'da_DK'); define ('FS_METHOD', 'direct'); define('WP_DEBUG', false); /* That's all, stop editing! Happy blogging. */ /** WordPress absolute path to the Wordpress directory. */ if ( !defined('ABSPATH') ) define('ABSPATH', dirname(__FILE__) . '/'); /** Sets up WordPress vars and included files. */ require_once(ABSPATH . 'wp-settings.php'); |
Hej Anne L HVad er dit database navn på dne nye database du har oprettet, da du flyttede webhotel? |
Det er denne linie, der skal rettes.
Hvis du tilgår databasen via phpmyadmin, man du se hvad alle tabellerne starter med. Dette er prefix. f.eks.: $table_prefix = 'wp_'; eller uden prefix: $table_prefix = ''; Hvorfor har Unoeuro's support ikke rettet fejlen???? |
Tak for jeres hjælp. I er rigtig søde. Databasen hedder: paleo_kost_dk_db Her er et screenshot af databasen. Kan I se hvad jeg skal rette den linie til? |
Hej Anne, dit table prefex er ( ifølge din wp-config.php): wordpress_paleowp_ Umiddelbart vil jeg tro, at du bare skal slette ' wordpress_ ' i din config.php så der kun står ' paleowp_ ' Altså istedet for: $table_prefix = 'wordpress_paleowp_'; RETTELSE efter dit seneste indlæg: Ret linjen til: $table_prefix = 'paleokostwp_'; |
Hej Tim. Tak for dit svar. Det har jeg lige prøvet. Det hjalp ikke umiddelbart. Siden ser sådan her ud nu: www.paleo-kost.dk Mvh Anne |
Hej Anne Nu ved jeg ikke om du fik min rettelse med. Jeg rettede indlægget da jeg så dit screenshot $table_prefix = 'paleokostwp_'; som er det rette table prefix. Men ellers kan du bare installere, og derefter rette til. |