Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg inspiration til valg af produkter at importere fra østen og resten af verden ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle erfarne brugere,

Jeg bliver inspireret af Amino foraet med alle de spændende indlæg og iværksætterlyst der stråler ud af jeres spørgsmål og vilje til at hjælpe hinanden :-)

Jeg kunne tænke mig at finde du af, hvor jeg kan søge forskellige produkter at importere og lægge på en web shop jeg påtænker at opbygge.

Er der nogen der ved, hvor man kan søge inspiration til produkter fra hele verden, der vil kunne importeres og sælges i Danmark ?

Forestiller mig websites med tusindvis af producenter og deres produkter, som man kan opsøge for import og salg i Danmark ?

Glæder mig til at få indlæg med svar :-)

Fra Chiang Mai Thailand
Tilmeldt 8. Jan 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Funk-art Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Navi,

Jeg er selv bosiddende i Chiang Mai i Nordthailand. Hvor jeg driver mit galleri Funk-Art og min It virksomhed Dansk-netvaerk, vi har en lille by uden for Chiang Mai der hedder Handong, hvor jeg bl.a har nogle gode kontakter til. Det er et forretnings område, hvor der bliver solgt meget håndværk, møbler, etc.

Kunne være jeg kunne være dig behjælpelig.

Du kan altid træffe mig på:

mb@dansk-netvaerk.dk

Direkte: 36960529

God jagt

 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,
Tak for dit svar.
Det er spændende at du er rejst så langt ud i verden og driver virksomhed derfra.
Jeg vil studere dine links og tænke over dit tilbud om at være ambassadør for kontakt i østen.
Skal finde et produkt og en forretningsidé der vil gå godt på det Danske marked.

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Marc,
Studerer linkene nærmere :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)