Jeg tager chancen og skriver til jer herinde. Jeg er med i en fodboldklub i Kolding som er i gang med at få lavet vores klubhus om. Vi søger derfor en 2 personers og en 3 personers sofa i sort læder helst. Er der nogle der har nogle i overskud, og gerne vil støtte en klub med et par gratis møbler, som alligevel skal smides ud? De behøver ikke være nye, bare i nogenlunde stand.
Vi skal nok selv sørge for afhentning i et område af 50-100 km fra Kolding. Ellers giver vi en øl eller 2 til den som kommer forbi med dem :)
Prøv at kig, på "Den Blå Avis" under rubrikken gratis. Den kan du indstille for dit område. Der kommer jævnligt sofaer oppe, som folk giver væk gratis og så er det bare om at slå til, når det sker.
Min familie har selv møbelforretning, og jeg ved de har noget liggende fra tid til anden. Nu ligger vi godt nok i Roskilde/Kbh.
Min idé var at du kontaktede nogle lokale møbelforretninger og høre om de ligger inde med noget de kunne undvære. Det hænder at man tager møbler med fra de kunder der har handlet nyt. Håber det kunne bruges til noget.
Super. Håber i finder en god løsning. Det burde ikke være svært hvis ellers de tager kundemøbler med retur til butik. Virksomhederne betaler jo for at få destrueret det gamle.
Prøv at smide den op på Facebook. Vi har en stor gruppe her i Vejen der handler med brugte ting. Det kunne jo være det gav gevindst. En anden mulighed var at kontakte Bække genbrugs butik. De har et stort møbel lager.