Hej alle sammen. Jeg skal have højnet konverteringen på mit site. Nogle ideer? /Carsten |
Slet ingen der har nogle bud? ;-(
Hej alle sammen. Jeg skal have højnet konverteringen på mit site. Nogle ideer? /Carsten |
Slet ingen der har nogle bud? ;-( |
Hej Carsten, Måske du lige kan starte med at smide et link? :) www.miraca.dk Hvad har du selv arbejdet med og forsøgt med? - Hvad har virket, og hvad har ikke virket? Mvh. Lars Thomsen |
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Når ja. Linket er nu i signaturen. Regnede med at det var nok. Jeg synes jeg har prøvet alt muligt.Mange designs. - Uden den store success.. |
Problemet ligger nok i, at jeg ikke kan se din signatur så :) Nå, men her er nogle tanker, jeg gjorde mig, da jeg kiggede rundt på din side. - På forsiden har du dine 3 pakker. Måske man kunne lave dem til 3 bokse ved at køre den grå farve i toppen hele vejen igennem boksen, eller måske bare med en outline i grå rundt om. Og så samtidig gøre c2a knapperne større. Over c2a knapperne er der meget unødvendig luft op til priserne. Og igen over priserne. Få det fjernet på en eller anden måde. - Nederst er der en facebook boks med ~1800 likes. De 6 profiler der vises er alle ikke-danske. Skaber ikke umiddelbart tryghed på et .dk site (for mig hvert fald). - Når jeg kommer ind på et produkt, står prisen med rød/orange (svært at se om det er rød eller orange på min skærm). Jeg ville aldrig lave en pris i den farve, det skræmmer mere end det gør alt muligt andet. - Inde på produkterne ser 'tilføj til kurv' noget fesne ud, og skriger ikke ligefrem "TRYK PÅ MIG" - ikke til mig hvert fald. Måske de kan gøres mere attraktive? Og måske større. Og samtidig rykke dem lidt op på nogle af dem (måske fjerne noget luft igen ovenover knappen mellem de forskellige linjer tekst) så jeg ikke behøver scrolle ned på siden for at finde 'tilføj til kurv' knappen. - Inde på kategorierne ser disse c2a knapper ligesådan ud. Så er der lidt at tygge på :) Mvh. Lars Thomsen |
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Tak. Lidt at kaste sig over. |
Hej Carsten Hvis jeg skal komme med et kort gæt på, hvorfor din side ikke konverterer godt nok, vil jeg tage fat i det spørgsmål, som du selv stiller på forsiden. Hvorfor i alverden skulle jeg dog købe en alarm hos dig? Men min oplevelse på din side indgyder ikke tryghed. Hvis du skal konvertere bedre, skal du for det første være sikker på, at de, der kommer ind på din side er klar til at købe. For mig at se er din hjemmeside skruet mere eller mindre tilfældigt sammen. Venlig hilsen Hans |
Hvem? Tak for indput. - Det vil jeg kaste mig over. |
Du får dem lige i en PM. Hans |
Jep. Mange tak for den. |