Det frister godt nok,,,, men må hellere holde mig til det jeg ved noget om :-) Men tankerne fløj da lige rundt i hovedet en tur, det er vel enhver fodbold interesseredes drøm at eje sin egen fodboldklub.
Jo det ville det nok, og det ville nok også kræve en del mere research end lige nogle tanker efter at have set en kort annonce før end man skulle smide 2-3 mio i noget der giver dundrende underskud.
Der kan da kun være tale om den synkende skude B.I.F grunden til det er en af de 3 øverste ligaer må være fordi de ikke ved hvor langt de er rykket ned før der findes en investor :D
Der kan da kun være tale om den synkende skude B.I.F grunden til det er en af de 3 øverste ligaer må være fordi de ikke ved hvor langt de er rykket ned før der findes en investor :D
Lad mig bare slå fast, at jeg på ingen måde er BIF tilhænger, og det har jeg aldrig været. Men man skal passe lidt på, at gøre grin med dem, for de ejer Danmarks stærkeste fodboldbrand, og de har en af de mest loyale tilhængerskare. Så det er nok kun et spørgsmål om tid, før en eller anden rigmand køber dem, fordi prisen er nede i det rette niveau. Og så kan alting pludselig vende hurtigt, hvis der kommer penge i fødekæden...
Sikke da en gang vrøvl! Tydeligt at se du hverken følger med eller har kendskab til Brøndby.