Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til DanDomain

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er i gang med at lave min DanDomain shop, jeg er dog ikke så hård til at ændre i design m.v. og det er lavet på en lidt besværlig måde på DanDomain, som jeg ikke har forstand på. Er der nogen, som kan hjælpe? Det drejer sig om at elementerne nogen gange flytter sig, når jeg går ind på en anden side fra forsiden af.

Så er der også min produktbilleder, som ikke bliver strukket helt ud til kanterne.

Så står der også INFOKORT: "produktnavn" på alle mine produkt sider, og det er ret træls at kigge på..

Men ja, der er nogle småting, og så vil jeg gerne gemme jer på Skype til de fremtidige ting - der dukker nok flere ting op, som jeg ikke kan finde ud af:-)

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 20:10

Hej Rasmus,

Nogle af de ting du nævner burde være lige til, andre derimod kan godt ende med at blive ret tidskrævende, dog mest i fejlsøgning.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:13

Nu kan Dandomain være rigtig simpelt og meget kompliceret. Meget af du du "roder" med nu kræver kendskab til både CSS og html. Så det er ikke så enkelt.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 09:13

Hej igen,

Jeg har nu "rodet" lidt mere med det, og jeg har fundet ud af at det var mit Facebook element, som ødelagde det for resten af siden. Så nu har jeg ændret pixels på elementet, så nu kører det. Nu har jeg dog et andet problem. Det drejer sig om de ikoner, man kan ligge ind på en produktkategori (fx. ligesom billigegolfbolde). Det er som standardfunktion muligt, at indsætte et billede til ikonerne i kategorien, men når jeg indsætter et, så forsvinder teksten?

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 11:58

Hej igen,

Jeg har også lige opdaget endnu et problem. Jeg har lavet et logo i venstre hjørne på mit website, som man kan klikke på og så kommer man ud på forsiden. Det samme har jeg gjort fra en Twitter knap, som henviser til min Twitter side. Det virker fint, undtagen i Internet Explorer. Jeg kontaktede support, og de sagde at det er fordi at IE ikke understøtter at man har et DIV tag inde i et a href tag. - Hvordan kan man så lave det?? 

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 17:00

Vi havde samme IE problemer. Mener det blev løst ved at lave en style i div tagget med en background URL til dit billede og lave din a href inde i div tagget.

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)