Hej aminoer. Jeg har fået den ide at jeg vil begynde at designe stue højtaler jeg har færdiggjort mit første design nu mangler jeg bare selve højtaleren. Men jeg vil gerne have mit eget mærke på selve magneten på højtaleren hvis i forstår mig håber i kan hjælpe mig så min højtalere kan komme i produktion ;-)
Hej Jacob. De eneste krav jeg har er selvfølgelig at det er udmærket lyd i højtalerne, men ellers har jeg ikke rigtig nogle krav :-) kunne du evt skrive en privat besked så jeg kunne høre mere om din kontakt :-)?
Jeg har fået den ide at jeg vil begynde at designe stue højtaler jeg har færdiggjort mit første design nu mangler jeg bare selve højtaleren. Men jeg vil gerne have mit eget mærke på selve magneten på højtaleren hvis i forstår mig håber i kan hjælpe mig så min højtalere kan komme i produktion ;-)
Har også tænkt på det samme. Og udviklet et letvægts materiale som kabinettet kan laves i. Så jeg vil gerne høre , hvis du finder et sted hvor man kan få prouceret dem med Logo.
Er der nogen særlig grund til at selve enheden ikke må bære producentens navn?
Vi har i DK en af verdens bedste producenter af højttalerenheder, og mange af de rigtigt gode producenter af færdige højttalere fremhæver ligefrem at de bruger disse enheder.
Prøv at tjekke Ahudor Audio - De leverer nogle rigtig fine systemer og har egenproduktion, så du vil med stor garanti kunne købe de enkelte komponenter til dit byggeprojekt :-)