Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger højtaler produktion

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Brædstrup
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.
Jeg har fået den ide at jeg vil begynde at designe stue højtaler jeg har færdiggjort mit første design nu mangler jeg bare selve højtaleren. Men jeg vil gerne have mit eget mærke på selve magneten på højtaleren hvis i forstår mig håber i kan hjælpe mig så min højtalere kan komme i produktion ;-)
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 18:24

Jeg vil foreslå dig at se hvad mulighederne er i f.eks. kina, evt. selv tage derned. Ved de har en kæmpe messe i april

Fra Brædstrup
Tilmeldt 31. Oct 12
Skrevet kl. 19:32
Tak for svaret, det er nok den eneste mulighed har søgt og søgt på Google :-)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:55

Har du mere specifikke krav? :-)   Jeg har kontakt til produktion af hifi i Asien.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 31. Oct 12
Skrevet kl. 10:55
Hej Jacob.
De eneste krav jeg har er selvfølgelig at det er udmærket lyd i højtalerne, men ellers har jeg ikke rigtig nogle krav :-) kunne du evt skrive en privat besked så jeg kunne høre mere om din kontakt :-)?
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:31

lassehenriksen:
Jeg har fået den ide at jeg vil begynde at designe stue højtaler jeg har færdiggjort mit første design nu mangler jeg bare selve højtaleren. Men jeg vil gerne have mit eget mærke på selve magneten på højtaleren hvis i forstår mig håber i kan hjælpe mig så min højtalere kan komme i produktion ;-)

Har også tænkt på det samme. Og udviklet et letvægts materiale som kabinettet kan laves i. Så jeg vil gerne høre , hvis du finder et sted hvor man kan få prouceret dem med Logo.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:35

Hej Lasse,

Er der nogen særlig grund til at selve enheden ikke må bære producentens navn?

Vi har i DK en af verdens bedste producenter af højttalerenheder, og mange af de rigtigt gode producenter af færdige højttalere fremhæver ligefrem at de bruger disse enheder.

http://www.tymphany.com/

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 31. Oct 12
Skrevet kl. 15:14
Min ide er at skabe højtalere i flotte design og god kvalitet til små penge :-) så skal det helst være med mit eget mærke oven på højtaleren :-)
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:31

Nå ok, jeg havde ikke lige læst af indlægget, at magneten vil vende opad og være synlig.

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:36

Hej Lars,

Prøv at tjekke Ahudor Audio - De leverer nogle rigtig fine systemer og har egenproduktion, så du vil med stor garanti kunne købe de enkelte komponenter til dit byggeprojekt :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)