Jeg og en ven er i gang med et lille online-service projekt, men ligger ikke særlig godt i søgemaskinerne. Derfor mangler jeg en ung gut, der vil lave noget søgemaskine-optimering for mig. Da vi har begrænsede økonomiske midler vil du få en andel af projektet. Der er kun udenlandsk konkurrence, som desværre stadig ligger højere end os i den danske søgemaskine. Projektet bør være overkommeligt inden for en rimelig periode. Projektet er ikke noget der vil gøre nogen af os millionære, mere noget der skal lære os at opstarte egen forretningen og i sidste ende forhåbenligt indtjene lidt $$$ udover SU'en(vi er selv studerende)
Er du derfor "SEO-mand" og tager 1200 kr i timen i forvejen, vil du ikke få noget ud af dette projekt. Dette projekt henvender sig mere til en SEO-gut der stadig er i læringsprocessen og ønsker at være med. Projektet er opstartet og online og giver allerede en smule omsætning.
Skriv en privat-besked, hvis du er interesseret. Finder jeg dig pålidelig, tilsendes flere informationer :)