Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cookies- og handelsvilkår ... duplicate content, hvad siger Google?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Nygaard:
Nu er det jo ikke "lov" at cookie og handelsvilkår skal skrives på nøjagtig samme måde - det er muligt at omforumulere så indholdet ser unikt ud.


I øvrigt har jeg også læst at links fra en noindex-side ikke sender PageRank videre. Det kan ses i et svar fra Grosen Friis til mig her:
http://www.onlinepartners.dk/blog/seo-test-5-meta-robots-nofollow-soegeord-url

At skrive en unik tekst giver bare bedst mening, hvis det kan lade sig gøre.

Der er dog også det "lille" "men" i at skrive en supergod tekst, som konkurrenter finder "genanvendelig". Det er er der jo så, at der altid er nogen der synes det er okay at stjæle andres tekster. Det er desværre et fænomen jeg ser konstant.  

Det kan så blive et problem for skribentens site, hvis tyven har et stærkere site. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Her handler det vist om at bruge Copyscape og en stærk advokat. Man kan jo ikke undlade at bruge gode tekster fordi man er bange for de bliver stjålet.
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

thybo1:

Jonas, Nu bliver google jo klogere og klogere som årene går, og idag skal alt du laver i forhold til seo virke naturligt. Dette ink follow / nofollow lonks. Og det mest naturlige er at du har et blend af dem begge.

Det virker kunstigt at du kun har do follow links på en side, og google kan nemt straffe dig for det.

Mvh



Du har lidt misforstået - vi skriver om noindex og follow ikke rel="nofollow på links.

Derudover anbefales det at køre med 100% do-follow internt, hvilket jeg har været ved at nærlæse de sidste par dage og jf. den oprindelige pagerank algo, giver det mening - ligesom det giver mening aldrig at have et site med en underside, der ikke er linket sammen med resten af sitet.


For at undgå alt det denne tråd handler om, har jeg selv lagt min privatlivs politik / Cookie politik op som et billede.
Bestemt ikke ideelt, men bedre end DC eller noindex.

- At skrive sin egen er jo det bedste.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)