Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpe til pris af distribution.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har netop fået mit første job i min enkeltmandsvirksomhed. Jeg har endnu ikke været til infomødet hos skat , og må indrømme at jeg ikke har meget styr på hvor meget jeg skal betale i skatter osv.

Jeg har et fuldtidsjob ved siden af virksomheden, hvilket jeg regner med at blive ved med at have indtil der kommer mere skub i min business..

Jeg har lige fået en stor distributionsopgave, hvor jeg ca. skal bruge 16 timers arbejde i en tung christiania cykel.

Prisen jeg har givet er 4500,-

Hvordan er det sat?
Er det meget lavt?

Håber der er en som kan hjælpe mig lidt her...

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:00

Hej Compass,

Tillykke med virksomheden og ikke mindst tillykke med din første opgave!! Smile Det er den fedeste fornemmelse i hele verden endelig at få en opgave og "være sig selv"!

Lad mig være helt ærlig først: ja, gu' fanden er det for lavt sat!

... men: du skal jo lige igang!!!
Dengang jeg startede lavede jeg fandme gratis hjemmesider til folk... der kan du eddermandme tale om en dårlig timeløn. Tilgengæld omsatte jeg for 200.000 det år (uden at bruge en krone på markedsføring!!!!) Det var ene og alene pga. min vilje til at arbejde gratis.

16 timer for 4.500 kroner er "kun" 281,25 kroner i timen og det er liiiige i underkanten for en 100% selvstændig. Men hvis det er dit supplerende arbejde, så synes jeg faktisk at det er meget pænt. Hvis du kan lave 4.500 kroner på én weekend (2 x 8 timer), så har du 18.000 kroner ekstra om måneden.

Dét tror jeg sgu nok de fleste lønmodtagere gerne ville have Smile

Men du kommer til at bruge en del tid på tilbud, salg, opfølgning, fakturering, regnskab osv. så du kan ikke regne med at du kan lave betalt arbejde hele tiden. Derfor skal du på sigt stræbe efter en pris som er lidt højere - måske 350,- kroner men det kommer an på, hvad niveauet er i branchen.

Rigtig meget held og lykke med din virksomhed - og endnu engang tillykke!

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard

P.S: Prøv at se, om du ikke kan finde et par gode markedsføringstips i denne gratis e-bog Wink

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:06

compass:

Prisen jeg har givet er 4500,-

Hvordan er det sat?
Er det meget lavt?

Det kan ses fra flere sider.
Hvis din kunde kunne have fået det samme distribueret billigere et andet sted, så er det for højt sat.

- er det tryksager, du skal distribuere, så skal du lige have 100% tjek på Robinsonlisten, så du ikke får problemer.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 21. Jan 13
Skrevet kl. 21:56

Jeg er ikke med på hvad denne robinson liste er - kan du evt. uddybe ?

jeg skal bruge et password for at kunne downloade filen, så vil derfor høre dig om du - i korte træk - gider at uddybe hvad dette handler om ?

vh Kim 

Tilmeldt 21. Jan 13
Skrevet kl. 21:59

Tusind tak for din hilnsen, din hjælp og din positive energi :-)

Det er en rigtig dejlig følelse at få sin første opgave ja.. Du har helt ret!

Som du også selv siger skal jeg lige igang. Jeg skal først og fremmest have gjort mig nogle erfaringer, som jeg så må tage med videre. Jeg har fra start sat mig for at jeg vil gøre mit ypperste for at være den billigste og stadig prøve at være den bedste på markedet, derfor også denne pris.. ^
Den vil umiddelbart blive dyrere, hvis kunden ønsker at bruge mig til de næste distributioner ( som foruden kun er 2-4 gange i '13 og muligvis hver måned i '14)

Jeg takker for din hjælp og ønsker ligeledes dig alt held og lykke.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:02

compass:
Jeg har fra start sat mig for at jeg vil gøre mit ypperste for at være den billigste og stadig prøve at være den bedste på markedet

Pas på med dette... for kunderne ved godt at pris og kvalitet hænger sammen Smile

Hav bare ambitionen om, at du skal være den bedste på markedet! Så hellere yde verdens bedste kundeservice, sende dokumentation af din omdeling, sende chokolade til kundens fødselsdag eller noget i den stil... Så vil dine kunder helt sikkert anbefale dig til andre.

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:40

compass:
Jeg er ikke med på hvad denne robinson liste er - kan du evt. uddybe ?

Hej Kim

Det er en liste over husstande, som er reklamebeskyttede, og som du derfor ikke må dele tryksager eller for den sags skyld andre former for reklame ud til.

Det koster ikke noget at få adgang til den.

God vind

Hans

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:46

Det er også et spørgsmål om hvor mange reklamer er der, hvor mange stop giver det og i hvilke område. 

Vh Jimmi

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)