Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig en fed webshop :-)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange produkter har du?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:07

Formentlig en 3-4 stykker i starten - en mulig løsning bliver måske adgang til forskellige kursus-områder, hvor indholdet varierer...

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:14

Hvis du kun har 3-4 produkter, hvad skal du så med en stor webshop? En fuldblods webshop med et meget lille udvalg vil få webshoppen og din forretning til at synes ufærdig, og langt fra klar til at gå i luften. Dermed ikke sagt at du ikke kan vælge en webshop løsning. Men du skal få din forside eller kategori side skræddersyet til kun de 3-4 produkter.

Et eksempel er sortesokker.dk

Jeg forestiller mig et design a la ovenstående hvor du i stedet for sokker og den hvide ramme, indsætter et baggrundsbillede med en fodboldspiller, eller dig der er i færd med at træne, eller lign.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:14

Frederik S:
Jeg er helt vild med denne svenske webshop: http://www.headler.se/ - De gør det virkeligt godt, synes jeg :)

Jeg kan da i hvert fald godt tage brillerne af - hold da op det er "forstørret". Jeg synes det er i overkanten.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:19

Michael:

Hvis du kun har 3-4 produkter, hvad skal du så med en stor webshop? En fuldblods webshop med et meget lille udvalg vil få webshoppen og din forretning til at synes ufærdig, og langt fra klar til at gå i luften. Dermed ikke sagt at du ikke kan vælge en webshop løsning. Men du skal få din forside eller kategori side skræddersyet til kun de 3-4 produkter.

Et eksempel er sortesokker.dk

Jeg forestiller mig et design a la ovenstående hvor du i stedet for sokker og den hvide ramme, indsætter et baggrundsbillede med en fodboldspiller, eller dig der er i færd med at træne, eller lign.

Hej Michael

Det har heller aldrig været meningen at have en stor webshop, bare en enkel webshop-løsning med plads til beskrivelse af mig/mine ydelser...

Jeg tjekker lige sortesokker.dk

Tak

De bedste hilsner

Thomas

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:23

Michael:

Det synes jeg nu ikke helt stemmer. Der kan da sagtens laves en rigtig webshopløsning med få produkter. Det handler udelukkende om hvordan den designet og der er CTA på forsiden, hvor f.eks. samtlige produkter præsenteres ordentligt.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:46

Thomas:

Michael:

Det synes jeg nu ikke helt stemmer. Der kan da sagtens laves en rigtig webshopløsning med få produkter. Det handler udelukkende om hvordan den designet og der er CTA på forsiden, hvor f.eks. samtlige produkter præsenteres ordentligt.

Det nævner jeg vist også. ;)

Men som jeg indledningsvist er inde på: du får mere ud af et ordentligt landingpage design med afsnit målrettet hvert produkt, frem for en webshop med forside, kategori, produktvisning, og checkout. Kort fortalt, har du for meget webshop, til for få produkter.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:52

Michael:
Men som jeg indledningsvist er inde på: du får mere ud af et ordentligt landingpage design med afsnit målrettet hvert produkt, frem for en webshop med forside, kategori, produktvisning, og checkout. Kort fortalt, har du for meget webshop, til for få produkter.

Uanset hvilken løsning der bruges, så sørger man vel for ordentlige landingpages, hvis der er tale om den type shops :) Ellers skal man vidst lave noget andet.

Jeg har været inde på det mange gange, men gentager gerne mig selv :) At lave en shop handler i stor udstrækning IKKE som systemer, men om hvordan kunden visuelt påvirkes til at foretage et køb.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:56

Thomas:

Jeg har været inde på det mange gange, men gentager gerne mig selv :) At lave en shop handler i stor udstrækning IKKE som systemer, men om hvordan kunden visuelt påvirkes til at foretage et køb.

Enig. Men der er ingen grund til at leje en lastbil, hvis du kun skal hente en liter mælk. :o)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:57

Det er er jeg vist heller ikke inde på :)

Men ellers en fin analogi i andre forbindelser.

Der er naturligvis mange holdninger til det - lidt af mine kan læses her...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)