Mvh. Jesper |
Fragt fra England
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Hej jesper Der er flere mange muligheder for at få pakker hjem fra England. Er pakkerne til private eller erhvervs kunder i DK? Jeg antager at du har nogle leverandøre i England, hvorfor forestår de så ikke transporten til DK? Ravn |
Mine leverandører forestår også transporten, men jeg synes det er for dyrt. Jeg ville gerne betale mindre, og dermed få bedre priser i den sidste ende. De anvender parcelforce i England, men det er for dyrt. Derfor vil jeg gerne finde en anden mulighed. Mvh. Jesper |
Hej igen jesper Jeg har stået i nøjagtigt samme situation fra England ... transport i England er åbenbart super dyrt! Måske kunne din leverandør prøve hos nogle andre udbydere. f.eks. parcelline. En alternavit og ofte lang billige løsning der dog forudsætter at du er kunde hos DPD eller GLS i danmark. er at benytte deres returservice. Jeg kan få afhentet op til 31,5 kg i England med DPD til 276,00 kr.ekskl. moms. Et andet mulighed er at du snakker med f.eks. DVS om de har nogen form for mulighed for at hjælpe mig med billig fragt fra England da de har flere kontorer i landet. Skulle du selv finde den ultimativt billige løsning høre jeg meget gerne fra dig. Hilsen Ravn |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)