Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du skal ikke betale abonnement i Danske Bank / Danske Eksklusiv kunde.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra: Danske Bank
Sendt dato: 22.01.2013
Emne: Du skal ikke betale abonnement ...

Du skal ikke betale abonnement i Danske Bank
Mandag d. 21. januar lancerede vi et nyt kundeprogram, som du inden for de næste uger får en invitation til at deltage i.

Allerede nu vil vi dog gerne løfte lidt af sløret: Du har nemlig et stort forretningsomfang hos os (beregnet pr. november 2012), og det vil vi gerne sige tak for ved at tilbyde dig at blive Danske Eksklusiv kunde.

Danske Eksklusiv er en af de bedste løsninger i kundeprogrammet, og det betyder blandt andet, at du ikke skal betale abonnement for konti, kort, netbank m.m. og at du får din egen personlige rådgiver og adgang til attraktive rentesatser på udlån* og en lang række fordele og rabatter i Danske Bank-koncernen.

Det koster ikke noget at tilmelde sig kundeprogrammet.

Du hører snart fra os.

Med venlig hilsen
Danske Bank

* Afhænger af vores vurdering af din kreditværdighed m.v.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mangler der ikke noget? hvad vil du med indlægget :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 11:14

Nikolaj:

Mangler der ikke noget? hvad vil du med indlægget :-)

Jeg vil bare gerne påpege at vil ikke betaler extra gebyrer :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 11:24

Som Nikolaj skrev har jeg svært ved at forstå meningen med indlægget, men det er da rart for dig, at du kan slippe for abonnement. Ikke alle har forretninger i Danske Bank for over 750.000 (som det kræver at blive eksklusiv kunde).

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:24

Og er det noget nyt? Danske Bank har selv været ude og sige, at de kunder som de tjener penge på - de skal ikke betale abonnement!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 12:39

Guys, jeg var bare overrasket, da jeg åbnede Dansk Net bank og kommer besked fra banken at jeg skulle ikke betaler extra gebyr.

Og min indkomst er slet ikke 750.000 ! :) 

Ha' en god dag Big Smile

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Danmag v/ Daniel Gadus:

Omg Surprise Du må hellere skynde dig at skifte bank før de opdager deres fejl og begynder at opkræve et fejlbehandlings gebyr på 10000 kr/år de næste 30 år.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:06

Jeg klukker ærlig talt lidt over denne mail. Det er ufatteligt så fornemt de kan få én til at lyde, når de reelt blot fortæller at man ikke er en af dem der skal betale gebyr, for at udnytte det som de fleste andre banker tilbyder kvit og frit.

Jeg har i årevis haft de samme "eksklusive fordele" i Sydbank. Og i mine forrige banker for den sags skyld. Selv i min tid på SU, hvor banken nok ikke ligefrem tjente styrtende på mine små 5000 kroner månedligt, var det aldrig et problem for min bankrådgiver at tage et kvarter ud af sin kalender, til at besvare eventuelle spørgsmål.

Og sådan skal en bank være i mine øjne.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:26

Danmag v/ Daniel Gadus:

Guys, jeg var bare overrasket, da jeg åbnede Dansk Net bank og kommer besked fra banken at jeg skulle ikke betaler extra gebyr.

Ha' en god dag Big Smile

Nu er det ikke din indkomst det kommer an på, men dit samlede engagement i banken!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 13:42

Det interessante er at man enten skal være velhavende +750.000 kr. eller fattig -750.000 kr. for at slippe for gebyret. De pæne gennemsnitlige kedelige mennesker som sparer lidt op - f.eks. til en ny bil og betaler kontant og ikke overtrækker kontoen, de får faktisk lov til at betale ved kasse 1.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)