Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO af et enkelt ord

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg læser diverse SEO-udbyderes sites igennem, ligger priserne på 2500,- og opefter. (I store træk) Enten det eller også er priserne pist væk. Findes der virksomheder der tilbyder SEO af et enkelt ord?

Jeg pønser på at få søgeoptimeret et ord af gangen på nogle sider, og når det så er kommet godt op i Google, kan man starte ud på det næste osv. At starte ud med at smide 3000-5000 efter en virksomhed fordi de minimum ønsker 3-5 søgeord eller longtail har jeg prøvet, og det gider jeg ikke igen.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det gør vi hos Seeup.dk - Ønsker du et tilbud fremsendt?

Vh

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan altid få lavet SEO på et enkelt søgeord, prisen er nok afhængigt af søgeordet. jeg kender kun en der har kunne få  et af mine  eksakte søgeord i top,

det kostede dyrt, men billigt i den sidste ende

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

grunden til vi angiver riserne på den måde, er fordi der typisk skal SEO optimeres på selve sitet, for at det overhovedet er muligt at ranke højt på det ønskede søgeord.

Hvis du kun linkbuilder og ikke har et optimeret grundlag på sitet, er det langt langt svære, at få siden til at ranke godt.

Men teoretisk vil jeg da mene stort set alle SEO firmaer gerne vil sælge løsninger mht 1 søgeord. Det vil bare blive kistedyrt på lang sigt

Har du allerede dit website 100% på plads, er der ingen ting forkert i at købe til 1 søgeord af gangen og her er der rigtig mange at vælge imellem.

Det er såmænd også en udmærket metode til at finde et firma, der lever op til dine forventninger.

En del SEO firmaer har abonnement løsninger, hvor du betaler et beløb for et antal søgeord, de så har fokus på. Her starter priserne ofte på et niveau under de Kr. 2.500,00.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det tilbyder vi også. Men prisen afhænger naturligvis af hvilket søgeord det drejer sig om, der er stor forskel på hvor hvor meget det kræver at få specifike ord tl at ranke højt.

Kan du fortælle hvilket søgeord du havde i tankerne?

Så kan jeg lave en hurtigt analyse af hvordan det ser ud, og hvad det vil kræve/koste.

Mvh.

Mikkel Johansen

Inmedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også faldet over udbydere der tager 700,- om måneden. Man er så blot garanteret én reel times arbejdskraft. Så føler jeg prisen er for høj.

Det er et wordpress-site der skal optimeres, så meget af det kan jeg selv ændre på. Jeg vil på ingen måde påstå st siden pt er optimeret korrekt. Jeg kan også selv levere de ønskede tekster, men jeg mangler nogen der kan kigge mig over skulderen og komme med forslag løbende, samtidig med at de fra tid til anden kan stikke fingrene ned i maskinrummet på siden, når vi kommer til den mere tekniske del.

Jeg ved SEO kan gå langsomt, så jeg har tålmodighed. Men samtidig er det et nichemarked med få udbydere jeg bevæger mig på, så løbende skal placeringen forbedres.

Hvis nogen har interesse i at se mig over skulderen, hører jeg gerne fra vedkommende i en en PM. Så sender jeg website og ønsket keyword retur. Så kan dr aflægges et tilbud.

Jeg har ikke den store interesse i at smide sitet op her på Amino :)

Venligst

Brian Phillip

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Forestil dig du skrev en roman - og anmelderne læste romanen - og du havde kun gennemskrevet og optimeret en af siderne i bogen - hvordan tror du den samlede anmeldelse af bogen ville være. Det vil aldrig være godt at optimere på en side ... heller ikke i forhold til diversity i linkbuildingen.

Det giver i mine øjne ikke mening at købe SEO på et enkelt ord.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

At købe kompetente seo folk for 700 kr. i timen lyder iøvrigt rørende billigt.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken er jo heller ikke at søgeoptimere et ord i al evighed. Men jeg er kun interesseret i at søgeoptimere på et indtil det ligger højt i Google. Derefter kan vi fokuserer på det næste, samtidig med at vi har øje på det tidligere osv. 

Jeg ved ikke om dem der forlanger 700,- er kompetente. Det er problemet. Samtidig er "en time" en ubrugelig faktor for mig. For hvor meget kan en SEO-kyndig nå på en time? Det siger mig intet. Hvor meget ville du betale en maler for "1 times malerarbejde"?

Venligst

Brian Phillip

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
En dygtig maler tager eks. 450 kr. Timen og er 3 timer om at male en stue.

En mere uøvet maler tager kun 350 kr. I Timen men er 4 timer om arbejdet.

Hvem er billigst?

(Tænkt eksempel da jeg intet aner om malerpriser)
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)