Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer på facebook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg vil høre om jeres mening / holdning / (og helst) erfaring til markedsføring af en rådgivende ingeniørvirksomhed via annoncer på facebook. Er det noget der kan anbefales?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:30

Ikke anten du:

1. Kender til din målgruppes interesser, persontyper, livsbegivenheder mv.

2. Har en mailingliste med eksisterende kunder, som du ønsker at henvende dig til.

Du kan faktisk målrette dig danskere, som for nyligt er flyttet - hvis du mener, at de kunne være interesserede i din service.

Og ellers vil jeg - til din forretning - anbefale at bruge Google Adwords i stedet. 

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 22:35

Jeg ville nok også lede efter andre steder at bruge reklamepengene end lige facebook - med din service/kompetence i mente.

Solgte du sko, tøj eller andre forbruger-dimser, er facebook stedet.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:40

Ja, altså Facebook annoncering kan også bruges til B2B virksomheder, da man kan henvende sig til "ejere af små virksomheder" via annonceværktøjet ligesom at man kan henvende sig til folk med job-titler som direktør, CEO, manager osv.. Der er mange muligheder, når det kommer til målretning, hvis man kender sig målgruppe og dens interesser godt.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 22:57

Tak for jeres svare. Adwords vil blive brugt.
Jeg tænkte på om facebook kan være supplement. Og ja at målrette kampagne på en detaljeret måde er jo svært for mine type ydelser, for f.eks dem der er lige flyttet kan være interesant, men af erfaring ved jeg også at de fleste sætter deres hus/lejlighed i stand inden de flytter. Der er det så ikke interessant nok... Det må jeg lige tænk lidt over.... Men tak for jeres svar...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:06

Hej Rådgivende ingeniør

Jeg vil ikke udtale mig om facebook, men vil i stedet sende de varmeste anbefalinger til linkedin reklamer.

Tidligere har det ikke været muligt at ligge danske annoncer op, men det er det nu, og jeg bruger det selv til mine sikkerhedsskilte.

Det gode er at du meget specifikt, kan vælge alt fra område til jobs, stillinger osv.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:16

Tak Boysen
Det skal jeg lige overvej. Det kan være også meget interessant.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)