Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en fup hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bestemt ikke at siden ser troværdig ud. Jeg er fuldt ud enig med de kommentarer der er kommet.
Der hvor mine alarmklokker for alvor ringer, er når der ikke er en fyldestgørende vilkårs side. Derudover må man da næsten forvente at der ville være et CVR nr. for at vise en form for troværdighed, men næ nej...

@Gita: Ja eller når man modtager en mail fra "Skat" med emnet "Skat refound"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret sikker på, at han har forstået, at han ikke skal handle fra den hjemmeside.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så den på en Facebook annonce, jeg troede ikke at falske fup virksomheder kunne annoncere?

Burde man ikke gennemgå en længere proces for at smide reklamer op på Facebook?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:

Jeg så den på en Facebook annonce, jeg troede ikke at falske fup virksomheder kunne annoncere?

Burde man ikke gennemgå en længere proces for at smide reklamer op på Facebook?

Der er masser af svindelfirmaer der annoncerer. Det gælder også på TV, Radio, magasiner, aviser osv. Du skal ikke tro at fordi du ser en reklame hos et kendt medie, at det medie så sidder og tjekker alt omkring deres annoncør.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fake sko, og de sendes fra Kina... Smile

Så er du ude efter fake sko, så er det et af de mange steder, hvor du kan købe dem. Bare husk på, at det er ulovligt at købe dem, og du risikerer, at de bliver taget i tolden og sendt til destruktion...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:

Jeg så den på en Facebook annonce, jeg troede ikke at falske fup virksomheder kunne annoncere?

Burde man ikke gennemgå en længere proces for at smide reklamer op på Facebook?

Synes jeg ser en del annoncer på Facebook, som er af tvivlsom karakter/lettere vildledende - så tvivler på Facebook tjekker dem.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:

Er der nogle der kan svare på, om man kan stole på denne hjemmeside? Jeg synes de har nogle ret fordelagtige priser.

http://www.nike-free-dk.net

Hej Jannick

Jeg vil også gerne give mit besyv med her, den oser langt væk af utroværdighed...og hvor er der eksempelvis forretnings betingelser, hvis jeg som kunde gerne vil vide om jeg kan returnere en vare og hvortil skal varen så sendes etc.?? Det virker også som om de vil have dine penge (feltet i headeren) før du har kigget rundt i shoppen Big Smile det giver et lidt forkert indtryk allerede dér, og Danish Krona kunne være Polsk for danske kroner og >>om os<< siden...jah, hvem er det egentlig der står bag sitet?? kundeservice?? og hvor er der et CVR nummer?? Dette er helt klart ikke et sted jeg ville ligge mine penge.

Hvis du er på udkig efter en webshop der forhandler sportsudstyr, vil jeg gerne anbefale billigsport24.dk, dem har jeg god erfaring med, dog ved jeg ikke om de er de billigste Big Smile

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ligesom mange af de andre mene at man skal holde sig langt fra den hjemmeside.

Brug i stedet en af de danske hjemmesider. Der kan man også finde Nike Free modeller til gode priser.

Jeg har selv handlet med Unisport. Kan kun rose dem. Fik skoen dagen efter bestillingen og slet ingen problemer i forbindelse med handlen.

Du kan finde deres modeller her: http://www.unisport.dk/nikefree/

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)