Hej
Jeg skal have lavet min webshop. Det er en fashion webshop så platform og udseende skal af spejle dette. Ved magento har mange brugere i fashion branchen, men kender ikke yderligere til det. Har i nogle ideer og gode råd til nogle der kan lave en webshop, priser m.m. Der SKAL dog være et fuldt betalingsmodul inkl i prisen. Det skal være yderst bruger venligt og det behøver ikke være opkoblet til et økonomisystem, da jeg har en revisor til t bogholderi m.m. Håber i kan hjælpe og på forhånd tak |
Hej,
nu er dit valg af system ikke afgørende for om du får succes med din shop. Det afgørende er, at du får ramt din målgruppe - og indenfor "fashion" er det 100% afgørende din målgruppe rammes visuelt.
Derfor skal du have et design, der har fokus på dine produkter. Jeg er netop i gang med et "minimalistisk" design til en shop, hvor der skal 100% fokus på produkterne og shoppen skal have internationalt præg, da kunderne primært vil være fra udlandet.
Du skal i stor udstrækning se på, om den der udfører din shop har viden om kommunikation, da webshops ikke kun handler om systemer. Webshops handler udelukkende om at ramme målgruppen - alt andet er stort set uden betydning.