Hej Mikkel En blog virker som en oplagt måde at få et site til at være aktivt. For at dette kan virke kræver det vel at bloggen skal være på samme domæne og derved en del af hjemmesiden? Hvis bloggen er på et andet domæne og man linker til hovedsitet, giver måske ikke samme effekt. Hvordan virker der så overfor Google, er det alle de nye indlæg som vil få en høj ranking. Hvad så med hovedsiden, hvor man har sit tilbud til kunden, hvordan komme den frem i google. Hvis jeg på mit site laver en opbygning med få sider som beskriver vore CRM system (måske 3 side) som virker som en landingsside, men nem adgang til at tilmelde sig produktet. Derudover lave nogle afsnit med Blog, FaQ, support/Hjælpevideoer - som alle bliver løbende opdateret, tror i dette kan være en vej til succes i Google? /Jakob |
Thomas Rosenstand:Men alt andet SEO end linkbuilding i en eller anden form vil jo så være "on-site". Og det vil udgøre 2/3. Det er da mere end 1/3? eller har den stråtækte svigtet mig i matematikken? :-)
Ja, men on-site SEO er jo et vidt begreb, som dækker over mange ting.