Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hvordan på billysbilling.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

En blog virker som en oplagt måde at få et site til at være aktivt. For at dette kan virke kræver det vel at bloggen skal være på samme domæne og derved en del af hjemmesiden? Hvis bloggen er på et andet domæne og man linker til hovedsitet, giver måske ikke samme effekt.

Hvordan virker der så overfor Google, er det alle de nye indlæg som vil få en høj ranking. Hvad så med hovedsiden, hvor man har sit tilbud til kunden, hvordan komme den frem i google.

Hvis jeg på mit site laver en opbygning med få sider som beskriver vore CRM system (måske 3 side) som virker som en landingsside, men nem adgang til at tilmelde sig produktet. Derudover lave nogle afsnit med Blog, FaQ, support/Hjælpevideoer - som alle bliver løbende opdateret, tror i dette kan være en vej til succes i Google?

/Jakob

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Men alt andet SEO end linkbuilding i en eller anden form vil jo så være "on-site". Og det vil udgøre 2/3. Det er da mere end 1/3? eller har den stråtækte svigtet mig i matematikken? :-)

Ja, men on-site SEO er jo et vidt begreb, som dækker over mange ting.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Tue Ishøy:

Thomas Rosenstand:

Men alt andet SEO end linkbuilding i en eller anden form vil jo så være "on-site". Og det vil udgøre 2/3. Det er da mere end 1/3? eller har den stråtækte svigtet mig i matematikken? :-)

Ja, men on-site SEO er jo et vidt begreb, som dækker over mange ting.

Øhh ja?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Jeppe Tue Ishøy:

Thomas Rosenstand:

Men alt andet SEO end linkbuilding i en eller anden form vil jo så være "on-site". Og det vil udgøre 2/3. Det er da mere end 1/3? eller har den stråtækte svigtet mig i matematikken? :-)

Ja, men on-site SEO er jo et vidt begreb, som dækker over mange ting.

Øhh ja?

Jeg ser linkbuilding som én del af SEO, og on-site SEO som bestående af en masse små dele. Skal jeg virkelig tegne en lagkage før det giver mening det jeg skrev?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Tue Ishøy:
Skal jeg virkelig tegne en lagkage før det giver mening det jeg skrev?

Ikke for min skyld - jeg tror ikke rigtig, det vil gøre den store forskel ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Tue Ishøy:
Jeg ser linkbuilding som én del af SEO, og on-site SEO som bestående af en masse små dele. Skal jeg virkelig tegne en lagkage før det giver mening det jeg skrev?

Jeg vil gerne se sådan en lagkage, hvis den giver mig et overblik over hvilke delelementer du mener SEO består af.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En stor del af SEO er det man ikke ser direkte på hjemmesiden. Nu ved jeg ikke hvor meget du er inde i SEO i forvejen, men der er jo title tagget, metatag description, h1 tags, h2 tags og a tags der også har betydning for din succes på Google. Og så selvfølgelig godt indhold/brødetekst.

Husk også dine billeders alt tags og dine links title tags.

Bare for at nævne nogle ting du kan tage med i dit SEO arbejde.

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Kvist:

Jeppe Tue Ishøy:
Jeg ser linkbuilding som én del af SEO, og on-site SEO som bestående af en masse små dele. Skal jeg virkelig tegne en lagkage før det giver mening det jeg skrev?

Jeg vil gerne se sådan en lagkage, hvis den giver mig et overblik over hvilke delelementer du mener SEO består af.

Uden at kaste mig ud i lagkage-kunst, så vil jeg istedet anbefale denne oversigt.

http://searchengineland.com/seotable

:: HDMI kabel ::

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Jeg vil erklære mig enig med Thomas. Så vidt jeg har lært, så er 1/3 ikke "størstedelen" :)

Det er ellers et af de spørgsmål man har fifty/fifty chance for at svare korrekt på - hvis man blev spurgtCool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)