Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af svensk adwords-kampagne - Hvem er bedst?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan anbefales til opsætning af svensk adwordskampagne til www.marjoe.se

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marjoe,

Skal den være identisk med eventuel Dansk AdWords opsætning?

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men korrekt oversættelse til svensk

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke næsten lige så let blot at kopiere alle teksterne fra din danske AdWords-kampagne over i et dokument og så bede en almindelig tekstforfatter om at oversætte dem til svensk?

Det tager godt nok lidt længere tid for dig, men jeg tror så også, at det vil gøre det noget lettere at finde nogen, der kan klare opgaven.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en del danske webshops med AdWords i både Norge og Sverige. Min erfaring er, at bedste resultat opnås når AdWords kampagner til et givent land er lavet af en der har sproget som modersmål og som ikke mindst er AdWords kyndig.

Vi benytter freelance AdWords folk i de respektive lande vi tilbyde AdWords i. 

Smid mig en mail, såfremt du ønsker nogle danske reference shops du kan kontakte.

Mvh.

Johannes

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander => Problemet med dette vil være at ordene måske bliver for lange etc. så annoncerne ikke passer til Adwords formatet. Så jeg vil helt sikkert sige at der skal en svensker til at sidde og lave det direkte i Adwords, og en der har forstand på at lave korte annoncer der sælger.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Alexander => Problemet med dette vil være at ordene måske bliver for lange etc. så annoncerne ikke passer til Adwords formatet. Så jeg vil helt sikkert sige at der skal en svensker til at sidde og lave det direkte i Adwords, og en der har forstand på at lave korte annoncer der sælger.

Ja, det har I begge helt ret i. Jeg er enig i, at det er klart mere optimalt, men det er nok også en betydeligt dyrere løsning.

Så det var blot for at komme med et billigere alternativ til trådstarter, selvom jeg nok også ville finde en svensk AdWords-ekspert, hvis det var mig, der stod i samme situation.

P.S. Ang. de for lange tekster så løser man jo bare dette ved at informere oversætteren om teksternes maksimum længde Wink

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været ude af huset Big Smile

Tak for svarerne.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Johannes. Jeg har dårlig erfaring med at et dansk adwords bureau optimerer Adwords til et svensk site, også selvom de har en svensk oversætter tilknyttet. Ham/hende som sidder med kontoen, skal have sproget som modersmål.

Mvh Marlene

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har også - uden held - søgt en svensk AdWords ekspert.

Der er ingen nemme og billige genveje til gode AdWords kampagner, der virkeligt sælger. Hyr den bedste og betal hvad det koster. Det skaber salg - ellers får du kun udgifter.

Du skal have en svensk bureau på sagen. Man skal kende sproget og kunne udforme sælgende tekster. Det er ikke bare at oversætte direkte.

finder du en svensk AdWords ekspert håber jeg at høre om det.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)