Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papkasser til forsendelse søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer og andet godtfolk

Jeg skal til og Åbne en lille webshop her inden for den næste måneds tid er planen, og kommer til og skulle bruge i første omgang en mindre potion pakker i forskellig størelse plus embalage og fyld. Jeg har søgt lidt herinde allerede men vil gerne have nye priser, kvalitets info som den er idag, også syntes jeg os at de links på mange af trådene herinde er lige i overkanten af hvad jeg som nyopstartet webshop har brug for (som sagt i første omgang), det mest ideele ville nok være omkring Aalborg området!

Håber og høre fra dig/jer som muligvis på sigt kan blive min kommende levandør. -I første omgang er der kun tale om en forespørgsel og lidt research af markedet, som jeg så kommer til og skulle benytte mig af her om forventet en måneds tid.

Bedste hilsner herfra!

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig, ville jeg blot købe emballagen hos en online forhandler som f.eks. http://www.billigemballage.dk/ eller http://www.jakodan.dk/.

Begge har jeg gode erfaringer med, og det er både nemt og simpelt lige at afgive en ordre online, når man mangler en ny portion emballage.

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber de henvender sig her i tråden eller over en PM, på overstående efterspørgse. Håber at på den her måde og ramme et større spektrum af levandører, og få et tilbud, istedet og skulle kontakte hver enkelt :)

-Kan godt være det er lidt den "dovne måde" men hvis jeg ikk får nogen relevante henvendelser igennem den her tråd, googler jeg da også virksomhederne og kontakter dem, og prøver og lave kontakt og få forbindelse til en kommende levandør den vej :)

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene, jeg vil tjekke stederne ud og tage kontakt til nævnte hvis der ikke kommer en konkret henvendelse, god dag derude :)

Fra Give
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  (LUKKET) IVENTIC Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er en leverandør der vil komme med et tilbud på følgende størrelser papkasser.
Kun i små mængder i starten.

310*230*250

379*284*347

570*380*380

Smid en pm eller mj @ pezzo.dk

Tak ;-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kriegeren:

Jeg håber de henvender sig her i tråden eller over en PM, på overstående efterspørgse. Håber at på den her måde og ramme et større spektrum af levandører, og få et tilbud, istedet og skulle kontakte hver enkelt :)

-Kan godt være det er lidt den "dovne måde" men hvis jeg ikk får nogen relevante henvendelser igennem den her tråd, googler jeg da også virksomhederne og kontakter dem, og prøver og lave kontakt og få forbindelse til en kommende levandør den vej :)

Hejsa, så henvender jeg mig hermed.. Men en priskrig hvor alle leverandører skal melde sig i tråden og kæmpe om budet gider jeg ikke - der er det mig der er for doven ;-)

I stedet kan jeg fortælle dig, at hos os får du faste lave priser, så du slipper for at indhente tilbud hver gang!

Du får også mulighed for at købe små mængder, et bredt sortiment at vælge imellem, hurtig levering og gratis vareprøver, hvis du er i tvivl om størrelse/farve osv.

I vores webshop kan du filtrere produkterne efter dine behov - feks kan du vælge kun at ville se alle kasser der kan sendes med posten med volumevægt under et kilo.

Vi har rigtigt mange små webshops, som kunder og kan dermed vejlede dig, så du ikke kun får den billigste løsning, men også den bedste kvalitet i forhold til hvilke varer du sender.

Du er velkommen til at skrive til mig - eller find siden hvor du kan bestille gratis vareprøver her: http://www.jakodan.dk/bestil-vareprover-hos-jakodan

PS Hvis du stadig er i tvivl - så tjek vores anmeldelser på trustpilot her: http://www.trustpilot.dk/review/www.jakodan.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)