Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis prøve af verdens bedste visitkort !

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart har jeg ikke problemer med at forstå engelsk og det danske uddannelsessystem taget i betragtning regner jeg ikke med at størstedelen af de andre amino-brugere har det. Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke mener sitet tiltaler det danske marked, hvilket jo understøttes af andres kommentarer om at de ikke finder motivation til at læse om indholdet på siden.

Med andre ord en solid analyse baseret på 3 brugere på Amino uden skelen til salgstal eller lignende...   

- Den køber jeg sgu!

Det, jeg reagerede på i begyndelsen af tråden her, var at Hr. Flemming Jensen blot tilbød noget så ærligt som et par gratis visitkort sendt med posten, så folk selv kunne bedømme om det var noget de evt kunne have interesse i at købe. Så kan nogle have det lidt svært med at han kalder dem 'verdens bedste' eller at hjemmesiden han linker til er på engelsk- og en enkelt blåsort kommentar om 'hvor på siden man kunne bestille samples' eller 'I er oppe imod kræfter som VistaPint' er måske forventeligt, men du og et par andre vælger at aflade jeres umidelbare indtryk af hans hjemmeside med kommentarer der tangerer hån - og det synes jeg er smadder ærgeligt og efterlader et kedeligt indtryk af underskud. Hvis han havde stået foran dig og rakt dig en vareprøve - havde du så sagt som du gjorde?

NB: Der er utrolig mange spændene tråde her på Amino som jeg godt vil deltage i - og jeg synes denne er blevet lidt monoton (-takket være mig selv vil den spidsfindige måske påstå). Jeg gider ikke være navlepilleren Tage der kun kan tale om KashCards' brilliante produkter og knivskarpe priser - og faktum er jo at der er flere fine playere på markedet - det er der i øvrigt rigelig plads til - både i Danmark og i udlandet. 

Lønne, du får det sidste ord!

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)