Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst at være på af sociale medier?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, en skøn tirsdag morgen!?!

Hvad mener Aminoerne der er det bedste og nyester indenfor sociale medier - er det Google+ el Facebook osv. Jeg tænker, hvor er det i dag bedst, som organisation, at formidle et budskab? Jeg har hørt at Facebook er på vej ud, bl.a. pga. de nye tiltag de laver og så er det er blevet lidt for meget hør mig/se mig?!! Hvad siger I?

Hav en dejlig dagSmile

vh

Evans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46

Hej,

Jeg vil helt klart anbefale dig at benytte både Facebook, Twitter, MySpace, Youtube, LinkedIn osv. samt Google. Ved Google kan du putte lidt kr. øre i og få bestilt en adwords kampagne, hurtigt og effektivt. Desuden er det vigtigt med SEO - husk det :-)

Håber det var nok svar.

Mvh. Joachim

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 13:56

Man skal være til stede på de medier ens kunder bruger, HVIS det giver mening i forhold til produktet, og den tid man skal bruge på det.

Der er ingen grund til at brug en masse tid på noget som ikke når ud til de rigtige, eller bliver regnet for at være ligegyldig støj.

Teddy 

Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:01

Hej, 

Tak for svaret - det var egentligt også det jeg selv tænkte med det er jo rart, lige at få de bekræftet. Også det Teddy skriver, det at være på medier hvor ens kunder er!

God weekend!!

Kirsten Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)