Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo og slogan

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er
Jeg er kommet dertil hvor jeg skal have designet logo til hjemmeside, visitkort etc. Ligeledes skal jeg have nogle input eller udarbejdet et slogan. Kender i nogle, eller en side?

Lige en side bemærkning er der nogle der kan anbefale one.Com til mail og domæne?

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Jeg har selv brugt kb graphics til at designe hun er også freelance her på amino har kun Været super tilfreds med hendes arbejde af vores opgaver :-) til rigtig fornuftigte priser

Til at finde et slogan kan du evt tage fat i tekstcentralen.dk super dygtig og lever hurtigt fremragende tekster:-) tror godt jan kan finde et slogan til dig eller hjælpe dig videre :-)

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan = Han

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 46
Fra  VibeFM Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg kan lave både dit logo slogan. Du er velkommen til at ringe til mig på 60 37 88 20.

One.com ville jeg umiddelbart ikke anbefale. Der er utroligt mange hackere på deres servere, og der kommer meget spam på deres mailkonti. Det er i hvert fald, hvad jeg har oplevet. Dog kan jeg anbefale [Affiliatelink fjernet af moderator]. (linket her giver 15% rabat på Linux-hoteller).

Mvh. Daniel Frank

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej B2B Konsulenterne

Som reklamegave firma ser vi rigtig mange hjemmelavet slogans som aldrig nogensinde burde være brugt.

Så jeg vil klart råde dig til at bruge en professionel både til logo og slogan, især når der allerede er kommet nogle firmaer frem i tråden som kan begge dele.

Og et råd mere er kun at få/bruge et slogan hvis det giver virkelig god mening for jeres virksomhed og ikke bare for at have et, for så giver det mere støj end det gør gavn.

Held og lykke med jeres nye logo og slogan.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej B2B Konsulenterne. Det lyder spændende. Vi vil meget gerne hjælpe dig med udarbejdelse af dit logo og slogan. Du er meget velkommen til at ringe til os på tlf. 22556611 (Jeppe) eller 25370573 (Mads). Med venlig hilsen reklamebureauet Newminded (Newminded.dk)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:
Som reklamegave firma ser vi rigtig mange hjemmelavet slogans som aldrig nogensinde burde være brugt.

Helt enig.
Overvej grundigt, hvorfor du vil have et slogan.
Drop på forhånd tanken om noget, der rimer og er sjovt.
Hvis dit slogan skal have nogen funktion, skal det være en punchline, der i få ord samler din virksomheds værdier.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik mit seneste virksomhedslogo lavet af en grafiker som jeg har arbejdet med siden 2008. Han hedder Mike og er fra filippinerne. Det kostede 50$ og jeg fik det leveret i et utal af forskellige formater og versioner. Dog alle i vektor og 300 DPI. Han kom også selv på et slogan selv om det ikke var udbedt.

Nok ikke en løsning der er for alle. Men hvis man er på stramt budget kan det sagtens gøres ordentligt for billige penge.

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  SEOguden.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan sagtens lave dine logoer osv. 

Du kan se mere samt vores priser på vores hjemmeside. Du kan finde et link i min signatur.

Du kan også sende mig en PM, så kan vi snakke om, hvad det er du gerne vil have lavet. 

Har desværre aldrig prøvet, at bruge One, så det kan jeg ikke hjælpe dig med.


Venlig hilsen


SEOguden.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)