Jeg mistedet forbindelsen med mit domæne og jeg kan heller ikke åbne www.one.com er det mig den er gal med, eller er de nede lige nu?
hilsen Simon |
De er nede lige nu.
Jeg mistedet forbindelsen med mit domæne og jeg kan heller ikke åbne www.one.com er det mig den er gal med, eller er de nede lige nu?
hilsen Simon |
Okay, jeg er rimelig ny indenfor hjemmesider, og sidder pt, og arbejder på min første. Nogen som ved om one.com generelt har problem med at være nede, eller er det bare usandsynligt uheldigt, at de går dagen efter jeg køber mit første webhotel? |
Hej Et lille tip som jeg giver videre fra Martin Thorborg er at følge sin hjemmesides nedetid på http://sitebeak.com/ Det fungerer super godt. Du får en mail hvis den side du vil følge er nede og igen en mail når den kommer online igen. |
De er tit nede. Og det samme er Surftown også meget. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tit og tit er måske så meget sagt... Har endnu ik 7-9-13 haft problemer med dem, og har alligevel haft et site i over 5 år hos dem... |
Hej - det er det samme her idag - jeg har testet både one.com og 4-5 domæner jeg har liggende hos dem - der er IKKE hul igennem - meget uheldigt - jeg håber de får det fixet snapt vh martin |
Jeg snakkede med deres support, og jeg fik at vide, at den server jeg var placeret på, havde de problemer med lige pt, men de kunne ikke give mig en deadline på, hvornår det kørte 100 % igen
det har kørt fint for mig siden klokken 18.00 her idag, så nu krydser jeg fingre for at forbindelsen er stabil |