Har siden omkring d. 15-16 Januar, fået vilde svingninger på mine keyword placeringer på Google.
Jeg ved at det osse er tilfældet i England og Indien hvor folk position forsvinder fra placering #1 på google og lige pludselig er på side 4.
Er jeg den eneste på dansk grund der oplever at placeringerne er påvirket af google Dance? Er selv gået fra rank 2 på ordet rullegardiner til at ligge på plads 8.
Har siden omkring d. 15-16 Januar, fået vilde svingninger på mine keyword placeringer på Google.
Jeg ved at det osse er tilfældet i England og Indien hvor folk position forsvinder fra placering #1 på google og lige pludselig er på side 4.
Er jeg den eneste på dansk grund der oplever at placeringerne er påvirket af google Dance? Er selv gået fra rank 2 på ordet rullegardiner til at ligge på plads 8.
Google har for få dage rullet en opdatering :-)
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Check! Men i hvilket omfang? Så vidt jeg ved har google ikke offentlig gjort nogen spec's på hvad opdateringen går ud på? Eller har du måske et link? :)
Check! Men i hvilket omfang? Så vidt jeg ved har google ikke offentlig gjort nogen spec's på hvad opdateringen går ud på? Eller har du måske et link? :)
Har de heller ikke endnu så vidt jeg ved :-) Men jeg ved den er igang lige pt. - Men det finder vi nok udaf :)
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg oplever det samme på få søgeord med meget lav konkurrence.
Det kunne godt se ud som en datarefresh.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jeg har endnu ikke læst at der er en officiel opdatering fra Google. Men flere sider searchengineland, samt diverse fora kan man se at flere har oplevet mystiske rangeringer. Bla skulle det være helt galt i Indien og England hvor wiki sider ligger nr. 1 på vise søgeord. Men mon ikke bare der går lidt tid før google finder vores rigtige placeringer igen.
Måske skulle du passe på med eksakte keywords i dine anchor-tekster :) Jeg har måske overdrevet lidt med mine anchor-tekster - og har selv dalet lidt på de fleste placeringer den 15. januar...
Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.