Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af adwords tracking kode

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle der kan hjælpe mig med at sætte adwords tracking op i min Woocommerce shop?

Jeg ved ikke om det er relevant, men jeg modtager kun betaling via Paypal og da mange kunder ikke logger ind, så bliver de ikke autoreturneret til kvitteringssiden fra Paypal betalingssiden, efter køb.

Vh. Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:07

https://www.google.dk/search?q=google+adwords+tracking+in+Woocommerce&oq=google+adwords+tracking+in+Woocommerce&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 22:55

Hej AP,

Tak for dit svar. Jeg fortolker det som du mener at jeg bør google spørgsmålet?

I givet fald, så kan jeg oplyse dig om at jeg har brugt de senete 14 dage på dette. Jeg er nået til side 19 uden held, jeg har skrevet til alle jeg kender - og ingen kan hjælpe. 

Og jeg fatter det ikke!

Problemet er, adword tracking koden skal indsættes på kvitteringssiden eller takke siden. Men mine brugere ser aldrig denne side, idet Paypal ikke sender betalende kunder tilbage til kvitteringssiden, efter betaling, MED MINDRE DE ER LOGGET IND I PAYPAL. Og det er der kun omkring 1% af mine kunder der er (de anvender blot deres visadankort til betaling på Paypal).

Tue

EDIT:

'Paypal-konto valgfri' henviser til om kunden behøver oprette en konto. Det smarte ved Paypal er jo netop, at kunden ikke behøver lave en konto, hvorfor det i teorien fungere som epay (blot uden NETS)

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45

Kan du ikke opsætte URL siden som de lander på som et mål i Google Analytics istedet? Og derefter importere det til Google Adwords under konverteringssporing når der er rendt nogle konverteringer igennem.

Det er måden jeg gør det på, når man ikke kan få lagt konverteringskoden ind.

Men ved dog ikke hvordan dit setup er.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)