Hej derude. Jeg har en lille side sammen med en ven, og vi benytter os af partner-ads.com reklamer. I kan finde linket i min signatur. Det jeg egentligt gerne vil vide er, om der er nogen derude som har erfaring med partner-ads? Kan du anbefale dem, eller er der andre du hellere vil anbefale?
Egentligt vil jeg også gerne vide om i kender nogle sites som tilbyder PPV?
Partner-ads fungerer upåklageligt i mine øjne og har ikke haft nogle problemer - det er nemt at gå til og Ken fra partner-ads er selv herinde på amino til at besvare spørgsmål hurtigt :)
De hører til dem jeg gerne vil anbefale med et varieret sortiment af programmer.
Kan klart anbefale dig partnerads. Det er super overskueligt og du får ligeledes en rigtig god service med hurtige svartider.
Især hvis du ikke er så erfaren på området syntes jeg også partnerads er meget egnet. Der findes flere, f.eks Tradedoubler, Euroads og Adservice bare for at nævne nogen. Men min favorit er partnerads både som annoncør og partner, men det er der vel altid delte meninger om :-)
Partner-ads fungerer upåklageligt i mine øjne og har ikke haft nogle problemer - det er nemt at gå til og Ken fra partner-ads er selv herinde på amino til at besvare spørgsmål hurtigt :)
De hører til dem jeg gerne vil anbefale med et varieret sortiment af programmer.
vh Thomas
Hej Thomas. Okay interessant at han også er herinde! Pt. er vi også tilfredse med ham/hans business, men vi ville bare gerne høre flere alternativer, da vi har i tankerne at starte flere sider!
Peter Maler:
Hej Mathias,
Kan klart anbefale dig partnerads. Det er super overskueligt og du får ligeledes en rigtig god service med hurtige svartider.
Især hvis du ikke er så erfaren på området syntes jeg også partnerads er meget egnet. Der findes flere, f.eks Tradedoubler, Euroads og Adservice bare for at nævne nogen. Men min favorit er partnerads både som annoncør og partner, men det er der vel altid delte meninger om :-)
Hej Peter.
Jeg er helt grøn på området, og umiddelbart virker partnerads til at være meget nemt at bruge, og nemt at komme igang!
PartnerAds er blandt de mest troværdige aff-netværk på markedet, og jeg benytter enhver lejlighed til at fremhæve dem.
De kan dog godt lide under at være blandt de små, både med hensyn til annoncører og partner-sider, derfor kan det godt være svært at brage stort ud med en kampagne som annoncør.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Jeg vil gerne tilslutte mig mange af de positive indlæg om Partner-Ads.
Jeg har efterhånden tjent penge i gennem Partner-Ads en hel del år, og jeg har været fuldt tilfreds i alle de år. De har nogle fine partnere med godkendte kommisioner. Derudover har jeg oplevet en helt fantastisk kundeservice og ikke mindst fået de optjente penge til den lovede dato. Så jeg vil uden tvivl anbefale jer Partner-Ads. Jeg har også gode erfaringer med Tradedoubler, Hvis I ikke har erfaringer med dem endnu.