Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til reklamebranchen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har udviklet et "nyt koncept" indenfor profilbeklædning og reklameartikler, og jeg søger en partner som kan deltage i virksomheden.

Jeg har selv 15 års erfaring fra reklamebranchen, og jeg forventer at du også kendskab til branchen.

Virksomheden skal være på Sjælland, gerne KBH.

Forventet indskud fra os begge, mellem 40-50.000 kroner pr. person, pengene skal bruges til

- udvikling af hjemmeside, cirka 25.000 kroner.

- Kontorer, depositum, cirka 25.000 kroner

- Markedsføring, cirka 25.000 kroner

- Udarbejdelse af kontrakt imellem os fra advokat, cirka 10.000 kroner

Jeg behøver ikke at få tilbud på udarbejdelse af hjemmesider osv. fra andre aminoer eftersom det er der styr på.

Du må gerne have erfaring fra at være selvstændig, du må gerne have økonomi til at virksomheden ikke tjener penge de første 4-6 måneder.

Send en PB med erfaring og tidligere job og lad os se om vi matcher ...

mvh,

MM

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:12

Det kunne være en god idé hvis du skrev, hvad du søgte i en partner, udover at de skal have kendskab til branchen. Ligeledes en fordel hvis du skriver hvad DU kan.

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:31

Det ville være en god idé - som @Mark også skriver - gerne skrive lidt mere om dig selv, hvad du kan, dine erfaringer i en mere detaljeret version og så hvad du forventer af din partner. Det vil måske give dig lidt mere 'relevante' henvendelser. Men det lyder da spændende og seriøst, da du vil lægge forholdsvist mange penge i projektet :-)

Mvh,

Frederikbontved

Tilmeldt 23. Feb 12
Skrevet kl. 19:32

Hej Mark,

tak for din besked.

Hvis du har interesse, så skriv en privat besked.

Men til andre, så ved jeg ikke nøjagtig hvad jeg søger, men håber at folk kan skrive noget spændende - Hvad jeg kan, tjaa 15 års salgserfaring fra reklamebranchen, så jeg kan sælge og derudover har jeg drevet eget reklamegavefirma i 11 år

mvh,

MM

Tilmeldt 23. Feb 12
Skrevet kl. 19:35

Hej Frederik,

....tak for svar. Tjaa, jeg håber jo at folk skriver en PB når de har brug for mere informationer..

Mange penge...tjaa, det er vel ikke mange penge i forhold til så mange andre ting.

Som sagt, så tror jeg folk i reklamebranchen vil kontakte mig for yderligere info, og jeg er ikke specielt interesseret i at andre persongrupper hvis du forstår.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)