Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vognmænd, Aviser og Sociale medier søges til innovativ ide ;/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej kære Aminoer

Jeg har fået en fantastisk ide, og derfor skal jeg have andre til at tage hele risikoen, udføre arbejdet og hvis der er penge i overskud efter jeg har fået den største bid af kagen bliver der naturligvis og en lille andel tilbage til dig.

Ideen:

Store busser skal fragte hungrende fattige danskere nedover grænsen, så de kan handle i de tyske forretninger -
det skal koste 100,- kroner for hver indkøbsturist.
Butikkerne i Tyskland skal betale for at busserne skal holde hos dem 

Er du vognmand med gode busser, har du nu chancen for at være med på denne fantastiske ide, jo flere biler du har jo flere procenter af overskuddet vil du få. Hvis det mod forventning ikke giver overskud, har du derfor kun tabt chaufførlønningerne, brændstofudgifterne, alm. slidtage på bilerne m.m.

Er du Avisejer, stiller du kun spalteplads til rådighed, og har derfor ikke mistet noget som helst, du har kun muligheden for at tjene gode procenter hvis/når min gode ide giver et passende overskud. Jo mere spalteplads du stiller til rådighed jo større andel af kagen har du mulighed for at få del i. Hvis det mod forventning ikke giver overskud, har du kun mistet muligheden for at sælge annoncepladserne til andre betalende kunder, og mistet penge på trykudgifter, papir, sværte, lønninger osv.

Er du portalejer kan du kun spinde guld på denne ide, alle ved jo at en hjemmeside er gratis at holde online, og reklamer på siderne har jo kun positiv effekt på brugerne. Jo mere plads du bruger, jo større andel kan du få af overskuddet.

Jeg forestiller mig at jeg skal have 60% ejerskab - jeg har jo ideen
De sidste 40% er til fordeling mellem alle jer andre, og det er klart, jo mere du yder, jo større andel får du.

Al henvendelse skal ske herigennem denne tråd.

Ironi kan forekomme, da min baggrund er som programmør, og jeg efterhånden har set nok af disse luftkasteller, der bliver bragt til torvs af iderige "iværksættere

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:06

Deleuran:
derfor skal jeg have andre til at tage hele risikoen, udføre arbejdet og hvis der er penge i overskud efter jeg har fået den største bid af kagen bliver der naturligvis og en lille andel tilbage til dig.

den giver 5 +

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:09

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det her, eller om det er mig som ikke er helt rask.

Er det måske ikke lidt dumt at poste din idé på et online forum, hvor enhver kan komme og stjæle din idé uden at betale dig én enkelt krone?
Der findes mange mennesker som kunne finde på det, og jeg ville måske overveje at slette indlægget, og kun videregive idéen til andre, som har henvendt sig seriøst til dig.

Vh. Mathias B 

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 19:16

Mathias B:
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det her, eller om det er mig som ikke er helt rask.

Læs det med småt ;)

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 19:18

Martin:

Mathias B:

Læs det med småt ;)

Troede det var en del af hans signatur.

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:19

Haha Big Smile

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:19

Mathias B:

Er det måske ikke lidt dumt at poste din idé på et online forum, hvor enhver kan komme og stjæle din idé uden at betale dig én enkelt krone?
Der findes mange mennesker som kunne finde på det, og jeg ville måske overveje at slette indlægget, og kun videregive idéen til andre, som har henvendt sig seriøst til dig.

Vh. Mathias B 

Det er blot ment som et ironisk indslag omkring alle de som søger programmører til at lave alt arbejdet

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 19:22

Du fik mig, pga. det med signaturen ;-)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:27