Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

+100 GRATIS tips til din markedsføring

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Amino'er

Jeg har i lang tid haft en del kunder, som har ønsket at få inputs til deres markedsføring.

Selvfølgelig er der en masse ting man kan gøre online, men når man nu er håndværker, frisør, bogholder, bilforhandler eller tandlæge og ens kunder bor i en radius af 25-30 km. hvad gør man så?

Det er nu blevet til en GRATIS e-bog med mere end 100 tips til din markedsføring.

Jeg håber, at DU kan få glæde af bare et enkelt eller to tips og jeg vil rigtig gerne høre fra dig, hvis du enten i forvejen har erfaringer med nogle af de tips der bliver givet eller får det i løbet af den kommende tid.

Den gratis e-bog finder du her

Rigtig god kamp!

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:09

Hej Martin,

Det lyder spændende, men da jeg kun til "check-out" blev jeg bedt om at indtaste telefonnummer.

Så jeg droppede det igen. Hvad skal du bruge mit telefonnummer til - det synes jeg ikke jeg kan læse mig frem til nogen steder..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Hej Martin.

Fantastisk bog.

Men der er blev det med telefon nummeret. Har opgivet mit rigtige, men nu har jeg heller ikke kunne læse noget om hvad du skal bruge det til.

Så jeg regner bestemt ikke med at det bliver videregivet eller der blevet bombet med informationer.

Hvis der gør det, kunne det være rart du lige melder det ud så jeg kan afmelde mig den service du har sat igang på mine oplysninger. Både mail og telefon.

Ellers super intiativ. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 16:29

Hej Kasper og Frederik,

Jeres bekymring omkring telefonnummeret skal ALDRIG stå i vejen for at I eller andre downloader bogen!!!!

Derfor er telefonnummeret nu gjort valgfrit - og der er rent faktisk ikke nogen validering på feltet, så I kan også skrive Otto Leisner og stadig få e-bogen.

Frederik: jeg er rigtig glad for din positive tilbagemelding omkring bogen - henvis gerne dine kollegaer (altså dem som du gerne vil hjælpe Wink) til www.belocal.dk/100tips Smile

Martin

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 20:52

Hej Martin

Og tak for en fed bog !

Flere gode tips i den jeg vil afprøve

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:06

Fantastisk tilbud.

Men hvad skal du med de oplysninger du indsamler? - Det skal du fortælle. Og du må ikke indsamle flere oplysninger end der er umiddelbart nødvendige for at behandle denne ordre. (Læs mere på datatilsynets hjemmeside)

Det du måske skulle gøre er, at give bogen væk som gave til dem der tilmelder sig din mail liste, hvis det er formålet.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:11

Hej Carsten,

Det står rent faktisk liiiiige nede under den store grønne knap Smile

Man bliver tilmeldt vores nyhedsbrev som man til enhver tid kan afmelde sig igen - og der står også, at hvis man frit kan vælge at opgive sit telefonnummer mhp at blive kontaktet omkring vores ydelser. MEN DET ER IKKE ET KRAV at man skriver sit nummer (jf. Frederik og Kasper's kommentarer tidligere i tråden).

Martin

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:13

Martin Bengaard:

Hej Carsten,

Det står rent faktisk liiiiige nede under den store grønne knap Smile

Man bliver tilmeldt vores nyhedsbrev som man til enhver tid kan afmelde sig igen - og der står også, at hvis man frit kan vælge at opgive sit telefonnummer mhp at blive kontaktet omkring vores ydelser. MEN DET ER IKKE ET KRAV at man skriver sit nummer (jf. Frederik og Kasper's kommentarer tidligere i tråden).

Martin

LOL....

Fantastisk.

Det første man bliver blind på er åbenbart stadig øjnene! - Skide godt. - Og man kan ikke komme til registrerings siden ad andre veje?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:15

Hahaha - helt i orden Smile

Nej, det tror jeg faktisk ikke man kan. Det er en URL hos mailchimp, som er lidt kryptisk.

Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:24

Hej Martin,

Tusind tak for bogen. Jeg glæder mig til at få den læst.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)