Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

On-site kontrol af producerede varer i Kina - anbefalinger?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har siddet og søgt lidt jer i gamle emner, men de er efterhånden ret gamle. Så jeg tænkte at der måske var kommet noget ny viden til.

Kort fortalt, så får vi produceret en vare i Kina, som vi så sælger her i EU. Vi har nu fået 2 partier hjem, og kvaliteten er - trods meget grundige aftaler og forventningsafstemning med producenten - fortsat alt for svingende. Op mod 12% er så ringe at det ikke kan sælges. Fremover er det planen, at varerne skal kunne sendes direkte til kunden uden kontrol i DK, så derfor skal vi have fejlraten helt i bund.

Vi er kommet frem til at det bedste bud er at bruge en tredjepart i Kina til at komme ud på fabrikken og kontrollere hver enkelt vare inden de pakkes og sendes. Der er ikke mere end max 150 varer i en sending, og det tager måske 2 min at tjekke og dokumentere med et foto pr. vare. Så ikke noget voldsomt omfattende.

Men jeg mangler nogle anbefalinger til leverandører af en sådan ydelse - her kommer I ind i billedet :) Fabrikken ligger i Shen Zhen.

Hvem kender I? (Vi har allerede kontakt til SGS Inspection)

På forhånd tak!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg kender måske en kinesisk pige som kunne være interesseret i at gøre det?

Hun var tidligere "export manager" i det ene firma jeg handlede med - hun er virkelig pligt opfyldene, kan udemærket engelsk og
man kan altid få fat på hende :)

mvh
Janus

 

Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus,

Det lyder bestemt interessant. Du må meget gerne dele kontakt-info med mig, så jeg kan prøve at høre hende ad.

Mvh Morten

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hører hende lige ad om hun ville være interesseret først :)

Hvad er din e-mail?, så sender jeg dig lige en hvis hun er

 

Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige sendt dig en PM :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)