41 :-) |
Karsten Sønderup Hansen:40x 5 stjerner
41 :-)
41 :-) |
Der bliver ved med at være "kommentar" til noget en Emil S skulle ha' skrevet, men jeg kan slet ikke finde hans indlæg? Jeg sværger, har ikke røget eller taget noget oO |
Nemlig :-) Skal vi komme tilbage til trådstarterens problem? |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
For god ordens skyld vil jeg gerne tilføje, at Kasper og jeg sammen fik kigget på problemet og løst det til fulde, og hans side svarer på 1-2 sek. i de følgende tests vi har lavet. Problemet var, at Kaspers side er utrolig I/O intensiv hver gang den indlæses. Vores system begrænser som bekendt mængden af ressourcer på hotel, således at én kunde ikke kan trække en server i knæ, og de lange svartider (kombineret med ualmindelig mange stress-tests på samme tid...) gjorde det altså blot endnu langsommere. Som sagt fik vi løst problemet i vores Helpdesk, og alt skulle være ok igen. Ha' en god aften. |
Som Anders forklarer, så har vi fået løst problemet. :) Jeg siger mange tak for hjælpen, og er glad for at jeg endnu engang kan bruge mit website uden at blive generet af den langsomme load tid. |
er nok tvivlsomt efter dit site har crashed flere gange her til morgen og at det generelt stadigt tager oceaner af tid at loade så du skal nok få dem til at kigge på det igen |
Her kører sitet nu som det skal, og lige så hurtig som det gjorde efter vi havde fundet fejlen igår. Har tjekket med firefox, ie8 og chrome, og desuden testet med pingdom tools. |
Som helt almindelig kunde hos Webhosting, uden at du har yderligere at gøre med dem, så er det alligevel imponerende så godt du er inde i både produkter og værktøjer hos dem :) |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater