Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til årsregnskab

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  Internet Factory ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har et selskab (ApS) der står overfor at skulle lave sit første årsregnskab.
Selskabet er fritaget for revision, så der skal så vi jeg ved kun laves et årsregnskab og betales noget skat :)

Jeg kunne dog godt bruge lidt råd og vejledning til hvordan jeg nemmest får lavet det - selvfølgelig på en måde så SKAT kan godkende det, men uden alt for meget unødigt bureaukrati :)

Selskabet har et meget lille antal fakturaer og tilsvarende få udgifter - under 20 alt i alt.
Derfor er regnskab ført kvartalsvis i excel ark med indtægter, udgifter, moms, resultat osv.

Jeg har derfor blot brug for lidt hjælp til at sætte årsregnskab op, på simpleste og nemmest mulige måde :)

Er der nogen der kan være behjælpelige med det?

På forhånd tak,

Martin

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Lyder som om du har fået ordnet det vigtigste, netop fået ført det meste ind på excel ark. Hvis dine beløb ikke er så store og du kun har under 20 bilag, vil de på skattekontoret sagtens kunne godtage et regnskab sat op i excel. Hvis du efterhånden kommer op på en del flere bilag og beløb, så ved jeg at skat foretrækker (vil have) at du bruger et decideret regnskabsprogram.

Jeg kommer fra en virksomhed Topvirk, hvor vi netop hjælper mindre til mellemstore virksomheder og foreninger med deres regnskab, bogholderi mv.

Vi kører med en timepris på kr. 250,- pr. time for bogholderi, hvilket nok ikke kan gøre billigere. Jeg kan få vores bogholder til at kontakte dig, for om hun lige kan guide dig igennem, hvis du vil have dette (vil selvfølgelig ikke tage betaling for dette, hvis det kun tager 10 minutter).

Hvis du skal have brug for mere hjælp, vil vi til hver en tid kunne hjælpe dig senere hen med regnskabet (hvis det f.eks. skal køres ind på et regnskabsprogram).

Håber at høre fra dig

Mvh. Steen, Topvirk.

stmn@frederikshavn.dk

 

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har et ApS, og selv om du er fritaget for revision, så skal regnskabet opstilles efter årsregnskabsloven, så google denne eller find et årsraport fra et andet ApS som du kan sammenlign med.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlæg korrigeret.

Smid mig en privat besked. Har en skabelon liggende til excel som er ned at bruge.
Mvh. Christian

Statsautoriseret revisor - København

Fra Odense
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  Internet Factory ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for svarene :)

Det vil være superfedt hvis det kan klares i et excel-ark, så jeg ikke skal til at kæmpe med at sætte en hel masse op i et regnskabssystem :)
Jeg har jo styr på indtægter og udgifter, og har mærkede bilag til det hele.

Jeg sender dig lige en PM Christian!

Med venlig hilsen
Martin

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Christian,

Selv  om det er nogen tid siden, du skriv indlægget, vil jeg blive super glad, hvis du vil sende mig din Excel skabelon til årsregnskab

Tak og venlig hilsen

Lisa

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Selv om det er et stykke tid siden du skrev indlægget, vil jeg blive super glad, hvis du sender mig din Excel skabelon til årsregnskab.

Mange hilsener og tak,

Lisa

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Web-Regnskab:

Hej,

Tjek www.regnskabsopstilling.dk.

Alternativt har vi også et modul i Web-regnskab der kan opstille det for dig.

Mvh Thomas

Til alle interesserede.

Dette link er totalt uanvendeligt til brug for opstilling af selskabsregnskaber jvf. Årsregnskabsloven

Tonny

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)