Som det er nævnt, bør du fjerne at alle bogstaver er upper-case, da det er unægtelig irriterende at læse tekster på den måde.
Priser som menupunkt
Derudover bør du lave et menupunkt der hedder "Priser" - fremfor man skal navigere sig und under de enkelte services for at finde frem til siden med priser.
Footer
Mere mellemrum mellem de enkelte elementer vil gøre gavn. Det hele flyder lidt sammen i mine øjne.
Her gør det samme sig gældende med upper-case bogstaver.
Billeder
- Du bør inkludere en "alt-tekst" til alle billederne, for at beskrive hvad billedet indeholder.
- Kan ikke helt følge at når jeg er inde på en service og klikker på billedet, at jeg så bliver ført frem til forsiden. Hellere fjern linket, for jeg havde regnet med at få et større billede (eller flere billeder) når jeg klikkede på det.
Service beskrivelser
For overskuelighed kan det være en god idé at opstille dine services som punkter.
Her tænker jeg på

Baggrundsinformation
Jeg har endnu til gode at se noget baggrundsinformation omkring firmaet bag.
Kontaktside
Overvej at lave en kontaktside med den relevante information. Eventuel en kontaktformular med de nødvendige felter inkluderet.
Kunden ved hvad der er at finde under et menuelement "kontakt" og kan derfor hurtigere finde frem til det relevante punkt.
Derudover skal det nævnes at sidens enkelthed tiltaler mig. Det er nemt at finde ud af hvor på siden man er, fordi billederne er placeret præcis det samme sted som på forsiden.