Hej alle i garvede Aminoer! Det er blevet tid til et rigtig godt tilbud på linkbuilding til jer! Står du derfor her på denne kolde søndag, og kunne tænke dig et ekstra boost i dine Google placeringer, så vil du nok finde disse tilbud ganske interessante! Det er nemlig sådan, at vi i dag tilbyder 3 forskellige pakker på henholdsvis 10, 15 og 20 danske links. Der vil naturligvis blive sendt rapport efterfølgende, så du kan se hvor vi har oplagt de forskellige artikler med links i henne! Tilbuddet lyder som følgende, med 10 % besparelse: 10 danske links til en værdi af 1200,- kr. = 1080,- kr. inkl. moms! 15 danske links til en værdi af 1800,- kr. = 1620,- kr. inkl. moms! 20 danske links til en værdi af 2400,- kr. = 2160,- kr. inkl. moms! Det er naturligvis 100 % unikke danske artikler der bliver skrevet og udgivet, som er skrevet af vores dygtige skribent team tilpasset netop dine keywords! Som om det ikke skulle være nok, så tilbyder vi jer også 20 % på alle linkbuildingpakker inde på http://SeeUp.dk. Er der ikke en pakke der helt passer til dine behov, så sender du bare en mail eller PB til mig, så finder vi ud af en pakke der passer! Er det eksempelvis de engelske artikler du ikke vil have med, så sender vi dig naturligvis bare et rigtig godt tilbud på en pakke uden. Det skal lige siges at hjemmesiden mangler de sidste korrektioner, så tag dig ikke af det hvis du finder en fejl – de er i gang med at blive rettet! Så er der ikke så meget andet end at tage for sig af de gode tilbud! Har du spørgsmål, så tøv ikke med at sende en mail til kk@SeeUp.dk eller bare en PB her på Amino. Jeg vil svare tilbage hurtigst muligt! Fortsat rigtig god søndag til dig der ude! Mvh Kristian |
I min iver efter at give jer et super tilbud, glemte jeg helt at skrive hvad rabatkoden til de 20% på hjemmesiden er. Den kommer så her:
Rabatkode til de 20% på SeeUp = AMINO20
Mvh
Kristian