Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit url-shortener site.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Casper Hostrup:

(...)

Jeg synes så ikke jeres sider minder om hinanden, og mon ikke du også har fået idéen et sted fra?

Tak Mark. Jeg føler også det var en mere eller mindre ond indirekte anklage at komme med. Den kunne måske have været kommet via et pm system eller lign.

Men tak for dit input, jeg synes heller ikke siden minder specielt meget om hans. :-)

God aften.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:31

Jeg beklager min "onde" anklage, skulle bare ikke være sådan som i ser på den. Jeg synes bare det var lidt sjovt da jeg lige er udkommet med mit for nogle uger sider, jeg synes i skal 100 % ret til jeres side uden jeg skal anklage jer for noget. Fortsæt jeres arbejde!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 22:39

Casper Hostrup:

Jeg beklager min "onde" anklage, skulle bare ikke være sådan som i ser på den. Jeg synes bare det var lidt sjovt da jeg lige er udkommet med mit for nogle uger sider, jeg synes i skal 100 % ret til jeres side uden jeg skal anklage jer for noget. Fortsæt jeres arbejde!

Jo tak, det er iorden. Jeg kan godt se det fra dit synspunkt, og det irriterende i det. 
Vores hårde og muligvis aggressive tone skyldes din måde at tackle problemet på, ved at kontakte os offentligt.

Den undskylder vi selvfølgelig for. :-)

Tak for det, god aften! 

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:30

Casper Hostrup:

Jeg takker mange gange for din undskyldning, og vi skal da også lige sige tak :)

Vi gik måske lidt for hårdt ind, men - som Mathias også siger - måtte du gerne have kontaktet os privat.

Jeg kan godt afsløre at der nok kommer et nyt design, der er mere stilfuldt og simpelt.

Mvh,

Frederikbontved

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)