Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit url-shortener site.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser umiddelbart godt ud! :D

Jeg ville personligt rykke reklamerne ud i siderne, da de på en eller anden måde fylder for meget. Jeg kan også se at i  bla. unde "Informationer, fordele ulemper" har integreret reklamerne i teksten, noget jeg også finder ret irrerterende ^^ Jeg kan godt se i gerne vil tjene penge på jeres side, men find en smarter måde at gøre det :) Eller ser det, som sagt, super godt ud, og jeg vil helt klart bruge den fremover, når jeg skal sende links til andre dansker!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:56

Hej Adam.

Vi er glade for din kritik, og vi kan godt se hvad du mener. Vi skal nok prøve at placere reklamerne lidt anderledes, en gang i fremtiden - Dog er det ikke det første på dagsordenen. Vi er glade for at du kan lide vores service, og vi er taknemmelige for at du vil dele siden med dine venner. Der vil i fremtiden komme en masse spænende features, der gør at vi bliver lidt bedre end vores konkurrenter ;-)

Hvis der er flere der ønsker at give feedback, vil vi blive super taknemmelige for det. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:04

Hmm, kan du forklare hvor du har fået idéen til det udseende til website? Jeg synes den minder alt for meget om min hjemmeside.
Ikke for at sige du taget fra mig, men jeg synes altså din side er lidt en kopi af min. ( www.mitlink.dk  )

Kan du forklare det? - Kan se du har brugt min for 8 timer siden. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 21:11

Hej, og god aften.

Du hører lige fra ham der har kodet siden.

Jeg kan forsikre dig om vi ikke har taget designet fra dig, ellers skulle vi nok lige hive fat i dig først Hr.

Vh.

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:14

Hej Casper.

Jeg vil nu ikke mene at jeg har kopiret noget fra din side. Ja, jeg har brugt din side for otte timer siden, men det var blot for at teste et par funktioner.

Jeg beklager hvis du synes at vores side ligner for meget din, men jeg kan virkeligt ikke se det. Jeg har sat nogle hvide bokse, med border-radius og box-shadow, der er der tusindvis af andre sider der også har.

Inden du kommer for godt igang, vil jeg lige bede dig om at tage et kig på din side (mitlink.dk), og herefter tage et kig på tinylink.net - Ligner de ikke også hinanden lidt..?

Jeg håber ikke at du tog dette personligt og ondt, men ville bare lige påpege at designet ikke er taget fra dig.

Mvh,

Frederikbontved 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:15

Mathias Nielsen:

Du hører lige fra ham der har kodet siden.

Jeg kan forsikre dig om vi ikke har taget designet fra dig, ellers skulle vi nok lige hive fat i dig først Hr.

Vh.

Hvordan kan det være at i har brugt mit service og derefter kommer i ud lidt efter med jeres egen version? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:17

Frederk:

Hej Casper.

Jeg vil nu ikke mene at jeg har kopiret noget fra din side. Ja, jeg har brugt din side for otte timer siden, men det var blot for at teste et par funktioner.

Jeg beklager hvis du synes at vores side ligner for meget din, men jeg kan virkeligt ikke se det. Jeg har sat nogle hvide bokse, med border-radius og box-shadow, der er der tusindvis af andre sider der også har.

Inden du kommer for godt igang, vil jeg lige bede dig om at tage et kig på din side (mitlink.dk), og herefter tage et kig på tinylink.net - Ligner de ikke også hinanden lidt..?

Jeg håber ikke at du tog dette personligt og ondt, men ville bare lige påpege at designet ikke er taget fra dig.

Mvh,

Frederikbontved 

Det accepter jeg, men synes bare den minder meget om :)

Jeg vil så begynde at kode et nyt design, så jeg kan komme igen :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 21:17

Jeg forstår ikke dine anklager Casper.

Vi startede projektet d. 17 eller d. 16, det må du ikke lige hænge mig op på, men vi har været ude og kigge efter domæner o.l., og det kan jo være vi har fundet din side derfra. :-)

Jeg har også benyttet mig at bit.ly tidligere, og diverse andre shrinkere.

God aften. 

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:19

Er det ikke meget normalt at tjekke konkurrenterne ud, inden vi man lægger noget online?

Desuden var det også meningen at siden skulle have været oppe allerede igår, men på grund af nogle tekniske problemer blev det først idag. Designet blev kodet i fredags - og ja, der havde jeg også været på din side. Men det var for at forkorte et link. Jeg synes du strammer den lidt. Du får det til at lyde som om at konkurrenter ikke må bruge din side, hvilket jeg slet ikke forstår?..

Btw. Jeg synes ærlig talt at vi skal stoppe den her. Vi har ikke kopiret dit design, selvom det måske ligner. Jeg vil igen lige påpege at noget af dit design også ligner tinyurl.net - gør det ikk'? :-)

Mvh,

Frederikbontved

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:58

Casper Hostrup:

(...)

Jeg synes så ikke jeres sider minder om hinanden, og mon ikke du også har fået idéen et sted fra?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)