Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan opsætte et tema fra Studiopress?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har købt et tema til wordpress, og det er fra studiopress. Temaet er installeret men jeg kan ikke finde ud af at opsætte det så det ser rigtig ud.

Jeg søger en der kan hjælpe mig med denne opgave, og der kommer sikkert flere små wordpress-opgaver i fremtiden. Jeg sætter pris på at du kan klare opgaverne hurtigt og billigt.

Henrik

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 08:48

Hej Henrik

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig. Det er sådan at jeg har et webbureau hvor websitet næsten er klart (Lavet i Wordpress fra bunden). Jeg mangler dog nogle cases jeg kan vise til potentielle kunder, hvilket jeg gerne vil have inden sitet bliver lagt på nettet.

Normalt ville min pris være 400 kr. time fordi bureauet er nyt. Jeg vil tilbyde dig en timepris på 200 kr. Mit forslag/tilbud vil også være, at vi aftaler hvad der skal laves og at jeg så giver dig en fast pris på, hvad det vil koste.

Håber du vil kunne finde mit tilbud interessant. Du altid velkommen til at kontakte mig, hvis der er noget du vil have en uddybet.

Med venlig hilsen

Jacob Cortsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 08:55

Hej Henrik,

Der følger formentligt en data fil med som højst sandsynligt er en xml fil.
Hvis du importere den til Wordpress, så burde du få din side til at se ud som den demo af temaet.

Der skulle også gerne være en hjælpe fil med, som måske kan hjælpe dig lidt på vej.

Har du stadig problemer, så er du velkommen til at hive fat i mig - så skal jeg nok hjælpe dig. 

 iPhone 6

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 09:50

Hej Henrik

Jeg arbejder selv med Studiopress temaer, så det kan jeg sagtens hjælpe dig med.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 10:28

Er det bare selve theme du ikke kan få til fungere så følg Heine råd. Du kan helt sikkert også finde noget hjælp hvis du søger på en søgemaskine Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Jacob Cortsen:
Er det bare selve theme du ikke kan få til fungere så følg Heine råd.

Nu fik jeg da importeret den xml fil, men der skete ikke andet end at min hjemmeside er fyldt med indlæg nu?? :-D

Hvorfor kan det ikke bare være nemt i stedet...?? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Kristinn Berg Gunnarsson:
Hej Henrik

Jeg arbejder selv med Studiopress temaer, så det kan jeg sagtens hjælpe dig med.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Har sendt en mail til dig Kristinn :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:50

Henrik B.S.:

Jacob Cortsen:
Er det bare selve theme du ikke kan få til fungere så følg Heine råd.

Nu fik jeg da importeret den xml fil, men der skete ikke andet end at min hjemmeside er fyldt med indlæg nu?? :-D

Hvorfor kan det ikke bare være nemt i stedet...?? :-)

StudioPress er henvendt til webbureauer eller brugere, som har tænkt sig at sætte sig ind i frameworket. Hvis man gør det, så slår det WooThemes, ThemeForest og ElegantThemes med flere længder.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07

Andreas Linde:
StudioPress er henvendt til webbureauer eller brugere, som har tænkt sig at sætte sig ind i frameworket. Hvis man gør det, så slår det WooThemes, ThemeForest og ElegantThemes med flere længder.  

Bonus-info Yes Så kunne det da godt være at jeg skulle have købt et mere simpel tema i stedet. Og jeg er ikke nogen wordpress-haj.

Den side jeg skal have op at køre, skal næsten intet kunne. Det er bare en side om opskrifter..

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 17:40

Nu kender jeg ikke lige StudioPress, og ved heller hvad du har givet for det(gætter dog på det har været dyrt), men jeg vil gerne se på og give dig en ide hvad det vil koste dig at få sat det op som du ønsker. Det kræver bare jeg få en ide om hvordan du forstiller dig det skal se ud. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)