Jeg synes min hjemmeside er ved at vokse fra mono.net så derfor vil jeg gerne have udviklet en ny, som også gerne skulle have nogle flere funktioner, og som gerne skulle være nemmere at oprette nye ting på.
Så send mig gerne en besked, så kan jeg forklare mere om opgaven.
Jeg vil gerne lave en hjemmeside til dig. Jeg laver alle mine hjemmesider i JoomlaCMS, da det er et godt system, som har utrolig mange gode egenskaber, som fx. kan opdateres med et klik, samt man kan altid udvide til lige hvad man ønsker.
Jeg har faste priser på hjemmesider, de ligger på 4500kr med leveringstid på 7-10 dage.
Håber at høre fra dig.
vh
stefan granholm
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Jeg har lige kikket de hjemmesider du har lavet igennem, og må desværre derfor sige nej tak til dit tilbud, da det ikke lige passer sammen med mine ønsker.
Hej Jeg har selv mono.net på min den ene firma, da jeg skulle starte et nyt hjemmeside som kunne mere ledte jeg længe og fandt goldenplanet, så hvis du kan med mono så kan du osse med det andet. Du spare penge med at få andre til dig hvis du selv laver det ligesom mono.
Jeg har lige kikket de hjemmesider du har lavet igennem, og må desværre derfor sige nej tak til dit tilbud, da det ikke lige passer sammen med mine ønsker.
vh Cecilie
Helt i orden :o)
Men prøv at sende dine ideer og krav til mig på kontaktSNABELhadstencomputer.dk, jeg er sikker på jeg kan tilbyde dig lige det du ønsker, stiller derfor en tilfredsheds garanti.
Dvs. hvis ikke du er tilfreds, betaler du intet.... Du betaler først når opgaven er løst tilfredsstillende... Du kan efter første fremvisning blot sige nej.
Blot send en besked, så laver jeg siden i en mappe på din side, så du kan teste den samtidig med din originale side er operationel. Jeg kan have den færdig søndag aften !
Du er velkommen til at ringe på 61303866
vh
stefan granholm, hadsten computer
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.