Umiddelbart synes jeg, at det virker som en fin idé, så man kan få svar på evt. spørgsmål, man nu måtte ligge inde med :)
For skulle jeg selv investere i sådan noget, ville jeg meget gerne have konkrete eksempler på, hvorfor jeg netop skal bruge din service. Så igen, umiddelbart en lille fin feature :)
www.rowweb.dk - Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!
men chatten er på engelsk og hjemmesiden er på dansk.
Ja jeg kigger pt (senere) på det da det irretere mig meget, læste at jeg kunne ændre det via modulet.
tak for svaret
Jeg har nu kigget på det og kommet frem til at jeg ikke kan lave om på selveste det her :Online: Leave a question or comment and our agents will try to attend to you shortly =)
(Denne tekst står når man trykker på chat øverst)
Er der andre der har prøvet at lave om på det og har svaret hvordan jeg gør det?
Jeg synes det virker HAMMERgodt med sådan en chat - det gør det ekstremt let for interesserede at få hurtigt og nemt svar på spørgsmål!
Hvis du har installeret chatten som et modul gennem Wordpress, så log dig på http://dashboard.zopim.com - til venstre i den mørkegrå bjælke kigger du forneden, og under "Settings" trykker du på "Widget" - det skulle gerne føre dig ind på en side der hedder "Widget Customization" - her kan du under fanen "Widget Preferences" vælge sprog samt oversætte sætningen i taleboblen og sætningen inde på din chat.
EDIT: Hvis du har en smartphone (Android eller iPhone så vidt jeg husker) så har de også en app, du kan downloade og via den kan du chatte med dine gæster - på den måde er du oftere synlig som online. Søg på App Store efter Zopim.