Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chat på Webshop - Er det ok ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har opsat en chat på min shop www.linkbuildingpakke.dk syntes i den er ok eller er en chat ikke egnet til sådan en ydelse her ?

Jeg har lige opsat den så har ikke fået en effekt i den endnu, men håber snart at den bliver brugt så det forbedre omsætningen.

Er der andre der har glæde af chat i deres shop ? eller syntes i det er spild af plads på siden ?

Skriv gerne svar her eller via chat Stick out tongue eller gennem mail. Tak

Vh

TomN

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

Idé er god nok, og det er da rart at kunne spørge og få svar med det samme, men chatten er på engelsk og hjemmesiden er på dansk.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 17:57

Karsten Sønderup Hansen:
men chatten er på engelsk og hjemmesiden er på dansk.

Ja jeg kigger pt (senere) på det da det irretere mig meget, læste at jeg kunne ændre det via modulet.

tak for svaret

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:58

Umiddelbart synes jeg, at det virker som en fin idé, så man kan få svar på evt. spørgsmål, man nu måtte ligge inde med :)

For skulle jeg selv investere i sådan noget, ville jeg meget gerne have konkrete eksempler på, hvorfor jeg netop skal bruge din service. Så igen, umiddelbart en lille fin feature :)

www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:16

super fin ide at man kan chatte omkring SEO inden man køber noget - en af dine konkurrenter bruger det med stor succes :) den er på dansk!

chatten i hjørnet ser godt ud, men din side halter pænt bagefter i 'appeal' til den besøgende!

den skal altså efterses for at forbedre dine salgstal

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 18:18

dbot.dk:

super fin ide at man kan chatte omkring SEO inden man køber noget - en af dine konkurrenter bruger det med stor succes :) den er på dansk!

chatten i hjørnet ser godt ud, men din side halter pænt bagefter i 'appeal' til den besøgende!

den skal altså efterses for at forbedre dine salgstal

vh Thomas

Tak Thomas

Jeg vil klart forbedre siden snart, der er bare så meget her på det sidste, men det kommer løbene.

Personligt virker shoppen ok, men klart at siden skal køre meget bedre.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 10:19

TomN:

Karsten Sønderup Hansen:
men chatten er på engelsk og hjemmesiden er på dansk.

Ja jeg kigger pt (senere) på det da det irretere mig meget, læste at jeg kunne ændre det via modulet.

tak for svaret

Jeg har nu kigget på det og kommet frem til at jeg ikke kan lave om på selveste det her :Online: Leave a question or comment and our agents will try to attend to you shortly =)

(Denne tekst står når man trykker på chat øverst)

Er der andre der har prøvet at lave om på det og har svaret hvordan jeg gør det?

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det virker HAMMERgodt med sådan en chat - det gør det ekstremt let for interesserede at få hurtigt og nemt svar på spørgsmål!

Hvis du har installeret chatten som et modul gennem Wordpress, så log dig på http://dashboard.zopim.com - til venstre i den mørkegrå bjælke kigger du forneden, og under "Settings" trykker du på "Widget" - det skulle gerne føre dig ind på en side der hedder "Widget Customization" - her kan du under fanen "Widget Preferences" vælge sprog samt oversætte sætningen i taleboblen og sætningen inde på din chat.

EDIT: Hvis du har en smartphone (Android eller iPhone så vidt jeg husker) så har de også en app, du kan downloade og via den kan du chatte med dine gæster - på den måde er du oftere synlig som online. Søg på App Store efter Zopim.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 11:13

Super det var lige det jeg manglede tak for det gode råd..

Vh

TomN

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)