Hej Amino! Først og fremmest. Hvad synes i om sidens design? |
Et link vil nok hjælpe ;)
Hej Amino! Først og fremmest. Hvad synes i om sidens design? |
www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!
Yes, fandt jeg også hurtigt ud af ;) Haha.. |
www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!
Jeg synes dit design er super flot og dejlig overskueligt. Mht. om det skal være en større side eller en niche, så husk på at konkurrencen inden for dette område er hård, og det vil derfor kræve en kæmpe indsats fra dig for at siden skal få succes. Umiddelbart ville jeg have valgt en mindre niche, og så fokuseret på dét, og derefter arbejde mig op så antallet af besøgende vil stige progessivt. Stort held og lykke med projektet! |
Tusind tak, Martin! |
www.rowweb.dk
Det har jeg desværre ikke nej, men jeg er sikker på, at du kan blive klogere på det, ved at lave keyword-research :-) Der får du hurtigt et indblik i hvad folk søger på, og i hvilken niche der ligger potentiale. |
Som de andre nævner; keyword research .... Og tror også du vil få mere ud af det ved at bestemme dig for, hvilket sprog det skal køres i. Som nævnt, det er en hård branche du har valgt, så spreder du det for meget, skal du håbe på at regeringen indfører flere timer i døgnet. Men fint design mæssigt, nemt og overskueligt. Måske en mere game-agtig baggrund. |
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Ja, go' ide :) Det vil jeg gøre! |
www.rowweb.dk
@Kim > Ja. Grunden til at jeg har valgt at lave det på engelsk, er at der selvfølgelig er et større marked at bevæge sig ind på. Der vil selvfølgelig også være mere konkurrence, men jeg har altid haft en lille forkærlighed for udfordringer :) |
www.rowweb.dk