Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på affiliate spil-side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har længe ville prøve at gå i krig med noget affiliate halløj, og her i går fik jeg endelig taget mig sammen til at begynde.
Jeg har undersøgt mulighederne, og jeg har besluttet mig for at benytte mig af GameStop's affiliate program vedr. salg af spil til konsoller og PC.

Det overordnede design er på plads, og nu kunne jeg egentlig godt tænke mig at høre, hvad de mere garvede "spillere" i affiliate marketing har at sige til min side.

Først og fremmest. Hvad synes i om sidens design?

Og er det i følge jeres vurdering, smartest at holde sig til en større side, der dækker alt inde for det specifikke område, eller ville i lave en masse små, så man evt. kunne drage nytte af ting som backlinking osv? Har læst en smule om diverse affiliate områder, men jeg vil bare godt have så meget feedback og viden som muligt :)

Forresten, så ved jeg godt at siden overhovedet ikke er SEO optimeret på nogen måde, men det skal den nok blive. Det her var bare mere for at have et udkast at arbejde ud fra.

http://rasmusr.wi6.sde.dk/hej/

Ha' en go' weekend!
Rasmus 

www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:14

Et link vil nok hjælpe ;) 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 16:16

Yes, fandt jeg også hurtigt ud af ;) Haha..

Det er tilføjet til min originale post :) 

www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:22

Jeg synes dit design er super flot og dejlig overskueligt.

Mht. om det skal være en større side eller en niche, så husk på at konkurrencen inden for dette område er hård, og det vil derfor kræve en kæmpe indsats fra dig for at siden skal få succes. Umiddelbart ville jeg have valgt en mindre niche, og så fokuseret på dét, og derefter arbejde mig op så antallet af besøgende vil stige progessivt.

Stort held og lykke med projektet!

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 16:40

Tusind tak, Martin!

Ja, den overvejelse har jeg også gjort mig. Og jeg ved, at det kræver noget seriøst SEO og daglig vedligeholdelse. Og jeg er spændt på at se, om jeg kan leve op til de høje krav det her område/min sides omfang kræver. 

Du har vel ikke nogle eksempler på mindre områder, som andre har tjent en skilling på? Altså ikke fordi jeg vil stjæle idéen, men mere bare for at se, hvor lille et område man egentlig kan holde sig inde for, og så stadig ha' succes :)  

www.rowweb.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:56

Det har jeg desværre ikke nej, men jeg er sikker på, at du kan blive klogere på det, ved at lave keyword-research :-) Der får du hurtigt et indblik i hvad folk søger på, og i hvilken niche der ligger potentiale.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 17:20

Som de andre nævner; keyword research ....

Og tror også du vil få mere ud af det ved at bestemme dig for, hvilket sprog det skal køres i. Som nævnt, det er en hård branche du har valgt, så spreder du det for meget, skal du håbe på at regeringen indfører flere timer i døgnet.

Men fint design mæssigt, nemt og overskueligt. Måske en mere game-agtig baggrund.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 17:26

Ja, go' ide :) Det vil jeg gøre!

www.rowweb.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 17:40

@Kim > Ja. Grunden til at jeg har valgt at lave det på engelsk, er at der selvfølgelig er et større marked at bevæge sig ind på. Der vil selvfølgelig også være mere konkurrence, men jeg har altid haft en lille forkærlighed for udfordringer :)

Men jeg vil helt klart tage jeres forslag til efterretning! Og nu er det her som sagt min første affiliate-side, og min erfaring med generelt set alt, fortæller mig, at egne erfaringer er det man lærer mest af. Med det ikke sagt, at jeg ikke sætter KÆMPE pris, på alle de forslag og det feedback jeg får her fra Amino! :) 

Igen, tusind tak! 

www.rowweb.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)