Jeg vil gerne have gratis smykker, cremer, reklameartikler, bøger, rejser og.. ja hvad sælger folk ellers herinde. men man kan ikke få alt hvad man gerne vil have.
Hvorfor er det nu at så mange tror at vi der sælger ydelser som ikke er fysiske produkter gerne vil give dem væk gratis? I ville aldrig skrive og spørge "Hej jeg vil høre om der er nogen der lige vil give mig nogle af tingene fra deres web-shop, som jeg kan sælge videre. Mit budget er ikke så stort, så bare en-tre ting ville være fint."
Webdesignere, tekstforfattere, fotografer, speakere og lignende har altså også regninger!
Så vidt jeg kan se er du ikke fotograf, og derfor er der ikke en grund til at kommentere.
Jeg har ikke bedt om en "gratis" hjemmeside Kristoffer. Jeg skrev at det var ligegyldigt hvad det kostede. Og har nu fået lavet en til 25.000 kr. Så det var nu ikke pengene der var i vejen..
At jeg ikke valgte og bruge dig til min hjemmeside, giver dig ikke ret til at svine folk til på den måde.. Er det mon professionelt og kalde en anden person for dum?
Jeg søger en frivillig fotograf til kræftens bekæmpelse.
Som regl skriver folk " hvad skal du bruge en frivillig fotograf til" og på den måde kan man starte en dialog.
Heldigvis har jeg allerede fundt 3 fotografer, der vil hjælpe.