Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal produktbeskrivelser adskille sig ift DC?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have skrevet en masse produktbeskrivelser inden for produkter, som ikke adskiller sig så meget fra hinanden. På nogle er det kun farven...

Men hvor meget skal produktbeskrivelserne adskille sig fra hinanden for ikke at blive opfattet som DC af Google?

Det er vel ikke nok bare at udskifte 1-2 ord?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:18

Med produkter, der kun adskiller sig ved størrelse eller farve, ville jeg kun lave én produktbeskrivelse og løse DC problematik på anden måde.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28

Hvis det kun er farven der er forskel mellem produkterne, ville jeg lave et produkt i shoppen, med mulighed for at vælge farve.

Alternativt kan du få en kreativ skribent til at skrive nogle gode tekster.

Anja fra http://www.webskribenten.com/ har tidligere skrevet nogle gode tekster til en webshop med 24 produkter, hvor det kun var motivet på produkterne der var forskellige. Jeg vil ikke linke til teksterne, da jeg har solgt shoppen, men du kan evt. få et link i pm.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:30

Enig med Karsten.. Det er også nemmere for kunden at arbejde med..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:09

Kunne man ikke lave en kort beskrivelse af produktet der var forskellig i forhold til farve, størrelse osv og så linke til en flot udformet pdf med den fulde beskrivelse. Så opstår der ikke DC og du kan nøjes med at have hele teksten på et af produkterne og i den beskrivelse skrive at produkterne findes i andre farver og størrelser med link til pdf'erne

Det er bare en idé

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:11

Eller en billedeoversigt over produkt beskrivelsen med billeder af produktet i de forskellige farver.

Så kunne beskrivelsen nedenunder jo sagtens være den samme og skifte dynamisk.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)