Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hjemmeside hvor man kan lease kamera

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

sidder med en idé som jeg håber i kan hjælpe mig med..

Da Jeg syntes det med at man skal eje et godt kamera nu om dage og tage gode billeder er meget oppe i tiden, men der er mange folk som ikke rigtig har råd til at gi de penge det nu koster, så syntes jeg måske det kunne være smart at hvis man nu lavede en hjemmeside hvor man leaser et kamera i nogle år og betaler en engangsbetaling samt et beløb om måneden.

kunne det køre rundt? og hvordan kan man evt. komme igang med sådan et projekt?

her er en lille oversigt over hvad siden evt. skal indeholde:

* Div. produkter

* Div. mærker

* forskellige prisleje

* køb af forsikring, så hvis man nu kommer til at ødelægge kamera så dækker forsikringen (ellers skal man betale fuld pris for produktet)

* salg af brugt udstyr

jeg tænker man leaser produktet i over 3 år.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligefrem at lease et kamera tror jeg ikke vil være rentabelt nok. Derimod tror jeg mere på at leje det ud på daglig basis - på den måde kommer pengene hurtigere igen.

Fra Varde
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

det er rigtig nok.. :-) så lejer man så det kamera ud på daglig basis, skal forsikring så være med i prisen eller skal man kunne købe det ved siden af? og hvad kan man tage af pris for et kamera til en 8 kilo ca. altså nu havde jeg tænkt mig at have flere produkter og i forskellige prisleje osv

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at der er et andet firma som lejer både video- og fotokameraer ud, men kan ikke huske hvad de hedder.

Jeg mener at forsikringen bør være inklusiv i lejeprisen for at du kan være sikker på at få udbedret skaden hvis det går i stykker.

Eventuelt kan du leje samlede pakker ud i form af komplet sæt med baggrund, lys og kamera. Eventuelt også med en udførlig manual til hvordan det hele sættes op til at blive mest professionelt. :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Nu er jeg ikke super stærk rent teknisk på dette område, men udviklingen er vel vild her som så mange andre steder. Tror du ikke at hvis man leaser et kamera over f.eks 2 år, så er kameraet lidt forældet, jeg mener, alene en mobil telefon kan vel tage endnu mere sindsyge billeder om 2 år ?

Jeg ville foreslå dig at leje sådan et kamera ud for f.eks en uge ad gangen, også fordi hvis du lejer det ud for en enkelt dag, så ædes det op af administration og den slags...så kan du lave en god pris for en uge eller lignende, det kan være til alle mulige projekter, til en særlig ferie, til et projekt med en butik eller billeder af et sortiment eller lignende.......så er det også nemmere for dig at administrere..

Jeg kendte engang en som også lejede ud "godtnok en helt anden vare" han lejede faktisk først ud på timebasis og havde mange kunder, men det tog alt hans tid med alt administrationen og den service han udbød, så han gik over til ugebasis og bød det til en god pris, for så slår mange til og varen står ikke og samler støv derhjemme og du har tid til alt muligt andet....

Ved ikke om det giver mening for dig og dit koncept ???.......selv kunne jeg godt forestille mig at leje sådan et kamera for en uges tid hvis jeg har et projekt , så synes ikke det lyder tosset...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)