Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Penalty

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal flytte vores website og starte forfra med samme website. 

Vores nuværende hostingudbyder har givet os et nyt IP nummer i en anden range og class. Er det nok eller bør vi skifte til en helt ny hostingudbyder?

Mvh Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:17

Det afhænger helt af hvilken penalty du mener at have fået.

Er det en onsite betinget straf, hjælper det jo ikke at flytte siden.

Er det en Penguin, hjælper det kun på backlinkprofilen at flytte, men jo heller ikke på onsite.

Læs lidt om det hele her

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 19. Jan 13
Skrevet kl. 11:24

Det er 158% backlink (enten Penguin eller en manuel straf, som har med backlinks at gøre) Jeg orker ikke at gå ind i en diskussion omkring det, så du må stole på mit ord :)

Er det nok at skifte navn, url'er og flytte IP nummer (både range og class) indenfor samme hostingudbyder eller bør jeg skifte til en helt ny hostingudbyder? Jeg overfører ikke noget via redirects. Vi starter helt forfra. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:34

Det har jeg skam slet ikke behov for at diskutere - bare du overbevist.

Jeg har selv skiftet til anden udbyder og det virker fint - Du behøver ikke begynde helt forfra, hvis du har styr på hvilke undersider der ikke er penalty på - så kan du redirecte dem og lade resten ligge med et eller andet skrammel på.

Der går desværre mange måneder før du er ranket tilbage.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 19. Jan 13
Skrevet kl. 11:38

Ja, jeg ved godt, at det tager mange måneder, før sitet kommer tilbage :(

Men sådan er det... 

Men det er et stort site og et helvede at flytte det. Så det nemmeste ville være, hvis vi kunne blive hos vores nuværende hostingudbyder. Vi har fået tildelt et nyt IP-nummer indenfor en anden class og range. Vil det være nok, eller bør vi flytte det til en helt ny hostingudbyder? 

Jeg gider ikke tage flere chancer, så hvis der er 2% sandsynlighed for, at vi stadigvæk vil slæbe rundt på en straf, så heller bruge den uge det tager og flytte det til en ny hostingudbyder. 

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:42
Det nytter dessverre ikke å bytte IP.

Du har nok for mange links som dette: http://www.portent.com/blog/seo/are-my-links-poopy-know-a-spammy-link-when-you-see-one.htm
Tilmeldt 19. Jan 13
Skrevet kl. 11:50

JonBlund:
Det nytter dessverre ikke å bytte IP.

Du har nok for mange links som dette: http://www.portent.com/blog/seo/are-my-links-poopy-know-a-spammy-link-when-you-see-one.htm

Jo, det gør det altså, hvis man køber et nyt domæne
Men jeg mangler at få besvaret mit spørgsmål: 
Er det nok at skifte IP nummer (range og class) hos den eksisterende hostingudbyder eller bør jeg skifte til en helt ny hostingudbyder? 
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:16
Så du skal sette det gamle innholdet på et nytt domene?
Tilmeldt 19. Jan 13
Skrevet kl. 20:04

JonBlund:
Så du skal sette det gamle innholdet på et nytt domene?

Ja
Jeg mangler dog stadigvæk svar på mit indlæg. Hvis nogen af de kyndige SEO-eksperter vil give deres bud? :-) 
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)