Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsor/investorer til Minecraft Server

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 18:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:45 | Låst

Vi betaler 149 kr. om måneden, hvor vi faktisk selv bestemmer antal af brugere. Vi betaler kun for rammene og alt andet bestemmer vi selv.

149 kr. giver os 2 ram om måneden, vi har så selv valgt 22 spillere - som nu er sat til 30 spillere :)

Vi er hostet ved Fragnet.net 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:06 | Låst

René Dyhr:

Hej Amino
Jeg ved der har være nogle tråde/debater om dette emne før, men tillader mig nu alligevel at starte min egen.

Jeg har for 2 uger siden startet en Minecraft server op, som kører i alle de sprog vi kan komme til - lige nu engelsk, dansk, tysk, lidt svensk og lidt norsk.

Derfor søger jeg nu en sponsorer som kan sponsorere serveren, da den er lidt dyr til min økonomi - prisen på denne server er lige nu 149 kr. om måneden.

Statistik fra serveren
Vi startede som sagt serveren for 2 uger siden, med 10 spillere - serveren blev hurtig fuld og vi opgraderede til 22 spillere, hvor vi også er fuld nogle gange om dagen og meget om aftenen. 
På de 2 uger har vi en tæller som siger der er 400+ unikke minecraft brugere siden vi startede - som er ret godt til reklame osv.

Jeg ved ikke lige hvad der ellers kan komme i sådan en tråd her, men mangler der noget eller der er noget i vil vide så skriv endelig tilbage.

Hilsen
René Dyhr 

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke at dine odds er specielt store for, at finde sponsorere til serveren, da det er en smule "latterlig" reklame folk for ud af det, medmindre de selv sælger hosting til Minecraft (og dem, som selv udbyder hosting har for det meste allerede server hvor de reklamerer).

Jeg aner ikke om du har et website oppe, men var jeg dig, så smed jeg sådan et op ellers og giver folk muligheden for at donere til serveren. Jeg ved intet om Minecraft, men hvis jeg ikke husker helt galt, så kan man give nogle ekstraordinære tilladelser... Disse kan man vel tage et par dollars for/md.? Hvis 10 giver dig 2 dollars hver md, så har du allerede 120 kroner...

Derefter kan du smide adsense eller affiliate-ads på websitet for jeres server. (Siden kunne indeholde forum med konkurrencer (sådan noget kan man måske få sponsoreret, da det er et lille engangsbeløb og kan være lige så godt, som at sponsorere til en blogger), minecraft-nyheder, nyheder på serveren, regler for serveren, evt. en chat etc.)

Held og lykke! Send endelig en pm, hvis du vil have flere forslag!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:16 | Låst

René Dyhr:

Vi betaler 149 kr. om måneden, hvor vi faktisk selv bestemmer antal af brugere. Vi betaler kun for rammene og alt andet bestemmer vi selv.

149 kr. giver os 2 ram om måneden, vi har så selv valgt 22 spillere - som nu er sat til 30 spillere :)

Jeg vil påstå 149,- er en god pris for 2gb ram. Dog vil jeg påstå at 30 spillere på 2gb ram ikke er nok, hvis i vil have et større community.
Det kan f.eks. være godt hvis i opretter en hjemmeside, hvor folk evt. kan donere, deltage i konkurrencer og andre ting. :-) 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:24 | Låst

Mathias Nielsen:

René Dyhr:

Jeg vil påstå 149,- er en god pris for 2gb ram. Dog vil jeg påstå at 30 spillere på 2gb ram ikke er nok, hvis i vil have et større community.
Det kan f.eks. være godt hvis i opretter en hjemmeside, hvor folk evt. kan donere, deltage i konkurrencer og andre ting. :-) 

Efteraber :P :P :P 

Hehe, men jeg er enig (sjovt nok)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 19:31 | Låst

Mathias Nielsen:

Vi startede på 1 GB ram, hvor vi har opgraderet serveren efterhånden som der kom spillere. Vi har lige i dag opgraderet til 2 GB.
Det med en hjemmesider arbejder vi på. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:37 | Låst

God idé at følge med mht. ram.

Som en anden tidligere nævnte er det måske en god idé at lave en rank som hedder Donator, med specielle evner/tilladelser. Det motiverer folk til at donere et par skillinger til jer. :-)

God vind med det! Håber i finder en løsning på jeres problem. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:27 | Låst

Jeg nægter at tro på at 2gb er nok. Jeg har kørt en Minecraftserver til et lan for 100 mennesker og med 20 slots, der dog sjældent alle var i brug var serveren hurtig oppe og bruge 1,5gb steady. Hvis i har 30 der er ret aktive, så tror jeg ikke der går lang tid før i skal opgradere igen.

Mht sponsorat, meh...det er et minimalt beløb og reklamer kan gøre at du måske bliver uvenner med spillerne. Jeg ville bare tage udgiften selv. Hvorfor har du ellers oprettet serveren i første omgang.

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:03 | Låst

hej jeg har en server til 60kr. om måneden den er dansk og har 1000ram 20slots Big Smile ipen er : 85.25.208.183:25577

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)