Hej Jeg har fået lavet et nyt theme på min side hvad synes i.? |
Hej Tonny
Jeg kan slet ikke åbne din side?
Jeg får en forbindelsesfejl. - og ja mit net virker fint. ;)
Hej Jeg har fået lavet et nyt theme på min side hvad synes i.? |
Hej Tonny Jeg kan slet ikke åbne din side? |
Det ser ud til at din side er nede. Jeg kan i hvertfald ikke tilgå den. |
Jeg prøvede også lige, men fik desværre samme fejl som de andre.
|
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk
Så skulle siden være oppe og køre igen |
Her er hvad mit øje fanger ved første øjekast: |
Meget enkel side at finde rundt på. Dog synes jeg du skal ændre den blå farve på teksten i bunden, da det ikke så let at læse. Jeg synes også du skal ændre "home" til "hjem", så det hele passer sammen :-) |
Og så har du en support chat i højre hjørne, den finder jeg lige gyldig. jeg synes hellere at du skulle smide en kontakt formular på din kontakt side så :) |
Let og overskuelig Dog syntes jeg du skal skifte skrifttypen du har brugt til overskrifter ud, den er ikke god efter min mening. Og så syntes jeg også at du skal skifte de grønne farver ud med nogle blå nuancer, eller i hvert fald skifte de MØRKEgrønne ud med nogle lysere grønne farver. Og så syntes jeg at du skal sætte det med at man kan anbefale en ven og spare 100 kr. et andet sted, eller i det mindste gøre sådan at det står lidt mere frem. Der står også noget aller nederst med blå skrift - og det kan jeg altså ikke læse pga. den mørkegrønne baggrund. Og så vil jeg selvfølgelig pointere som der tit er et problem, så manger du et logo. Jeg har en kampagne kørende i 3 dage endnu, som du kan se her: http://www.amino.dk/forums/t/184929.aspx - Du kan selvfølgelig også klare dig med billigere alternativer, men hvis du går op i kvalitet og vil fremstå så professionel som muligt, så er det en investering der er værd at overveje. God aften. Mvh. |