Tillykke med, at du har tabt dig så meget. Det er i sig selv beundringsværdigt, og det mener jeg virkelig. Trænger selv til at tabe mig 10-12 kilo og ved, at det ikke er så ligetil. Når det så er sagt, så er der ikke så meget at vurdere på din side!?
Hvad med at skrive nogle indlæg - dvs. få noget inspirerende tekst på siden?
Velmenende hilsner
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tillykke med, at du har tabt dig så meget. Det er i sig selv beundringsværdigt, og det mener jeg virkelig. Trænger selv til at tabe mig 10-12 kilo og ved, at det ikke er så ligetil. Når det så er sagt, så er der ikke så meget at vurdere på din side!?
Hvad med at skrive nogle indlæg - dvs. få noget inspirerende tekst på siden?
Velmenende hilsner
Thomas
Mange tak, det var nu også mere ment, om temaet kunne gå, farverne passer sammen osv :-)
Du kontakter mig bare, hvis du har brug for rådgivning. Jeg går meget op i styrketræning og kost, og laver træningsprogrammer og kostplan for flere venner og bekendte gratis. Jeg har selv lige været igennem en skiftende bulk/cut periode, og er nu i gang med at cutte helt i bund, for derefter at lean bulke i et helt år og tage en masse kg ren muskelmasse på. Som sagt har jeg helt styr på kost, fedt, protein, kulhydrat, kalorier, aktivitetsniveau, ligevægtsindtag og træning.
Min egen udvikling.
19-03-2012 - 74,2 kg - START -> Bulk 26-04-2012 - 77,6 kg - Cut 26-06-2012 - 67,4 kg - Bulk 07-10-2012 - 83,0 kg - Cut 13-01-2013 - 68,7 kg - Mig nu